Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Del Skrevet 23. september 2014 Trenger litt hjelp til noen synspunkter. Har en gutt på snart 4 mnd. Når han var 2 mnd så låg han i mageleie i ca. 3-4 minutter og jeg syns han var kjempesterk. Nå ligger han også 3-4 minutter. Men nå klarer han ikke å ligge med armene fremover, han kaver fælt med armene rett ved siden av hodet. Han tar rumpa opp og knærne ned akkurat som han vil fremover og derfor bruker han nok mer krefter. Bør vi trene mer på at han skal klare å ligge lengre på mage og få armene fremover? Eller bare la han holde på slik han gjør? Hvordan var/er deres i den alderen? Anonymous poster hash: 8f5bf...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobarnsmor1980 Skrevet 23. september 2014 #2 Del Skrevet 23. september 2014 Samme her- min tar bare armene ut til siden og begynner å kave med bena og sutre... Tar jeg armebe frem igjen går de til siden igjen med en gang. Så magetrening er ikke særlig vellykket her i gården.. Noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå