Gå til innhold

Må bare spør... Er det normalt?

Anbefalte innlegg

Hadde uttak i går. Det gikk greit. Hadde også bare smerter jeg vil kalle normale i går. Ikke kvalm eller svimmel, eller problemer med pusten. Men magen er så syyyykt oppblåst! Kunne lett gått for å være 4- 5 mnd. på vei!

Hatt en dårlig natt.. Bare tenkt på overstimulering, avbrutt forsøk og at de ikke har klart og befrukte noen egg :P

Så dere som har hatt uttak? Normalt med skikkelig oppblåst mage?

Fortsetter under...

Jeg hadde det også! Bare tenk hvor store eggstokkene dine er til forskjell til vanlig når bare et par egg blir modne....Det går over, men det er ganske ubehagelig mens det står på! Husk å bevege deg og drikk masse vann :) God bedring!!

Jeg hadde skikkelig oppblåst mage, og smerter de første dagene etter innsett og uttak. Jeg måtte ut og kjøpe meg bukser med strikk i livet og gikk med kjoler der livet var rett under brystet. Det forsvant for min del en uke etter innsett.

Det går nok helt sikkert bra så lykke til!

Annonse

Jeg var oppblåst allerede fra noen dager før egguttak, dette øker på etter HCG-sprøyten. Jeg så ut som jeg var 4-5 måneder på vei. Dette er fordi hormonene virker på tarmen, og er samme sak som når gravide får mage etter noen få ukers graviditet, lenge før livmoren har blitt større. Når det er overstimulering er problemet at væske lekker ut av eggstokker og blodårer, og flyter fritt rundt i magen og enkelte andre steder i kroppen. Luft i tarmen trenger ikke bety at du er overstimulert, dette går bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...