Gå til innhold

Kaptein Sabeltann filmen- kun for de minste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så akkurat reklame for filmen på tv. 7 åringen er over Sabeltann for en god stund siden altså, men mamman syns altså at denne filmen så koselig ut😂

Noen som skal med sine såpass "store" barn? Sabeltann er nemlig utrolig barnslig hørte jeg gutta diskutere en dag😳

Anonymous poster hash: 97458...3b8

Skrevet

Mine foreldre skal med 11- og 8-åringen her. 11-åringen var ikke veldig ivrig på å være med akkurat, men jeg tror han gleder seg litt likevel under den tøffe overflaten ;) 

Skrevet

Filmen har sjuårsgrense, så om ikke de over sju skal gå blir det dårlig buisness..

Anonymous poster hash: 16e5c...b93

Skrevet

Her har treåringen veldig lyst til å gå , men mamma setter på bremsen gitt. Tror nok det blir fort skummelt for så små. Regner med de har satt målgruppen til 7-9 år ettersom filmen har såpass høy aldersgrense. 

Men hvis ikke sjuåringen har lyst til å gå så er det vel ikke så mye å mase med?

Anonymous poster hash: 1699e...2ec
Skrevet

Filmen har sjuårsgrense, så om ikke de over sju skal gå blir det dårlig buisness..

Anonymous poster hash: 16e5c...b93

Med 7 årsgrense kan en gå med 4 åringer- det blir annonsert som familiefilm:-)

Skrevet

Her har treåringen veldig lyst til å gå , men mamma setter på bremsen gitt. Tror nok det blir fort skummelt for så små. Regner med de har satt målgruppen til 7-9 år ettersom filmen har såpass høy aldersgrense.

Men hvis ikke sjuåringen har lyst til å gå så er det vel ikke så mye å mase med?

Har ikke spurt og kjedelig om jeg må gå alene😂😁

Skrevet

Jeg syns Kaptein Sabeltann mer og mer har blitt for eldre barn. Selv om de eldre barna ikke nødvendigvis syns så mye om det. Men det er ikke for de minste lenger.

Det er milevis mellom Kjuttaviga og Lama Rama for å si det sånn.

Anonymous poster hash: bd87d...a86
Skrevet

Har ikke spurt og kjedelig om jeg må gå alene

Har du kjøpt billetter da? Eller vil du gjerne se den uansett? 

Hva med å invitere med et tantebarn, et nabobarn (med forelder evt) eller noe slikt?

Skrevet

Det gjør du nok lurt i!

Gutten min som er snart 3 år så en kaptein sabeltann film å i flere uker etterpå var han livredd når han skulle sove!

Han våknet helt hysterisk hver eneste natt å var overbevist om at kaptein sabeltann var i sengen hans.Han var utrøstelig med mindre jeg han sove i min seng ved side av meg.

Du så bare frykten i øynene hans stakkars :S

Blir nok en god stund til han får lov å se den filmen igjen ja..

Anonymous poster hash: 09608...229

Skrevet

Jeg syns Kaptein Sabeltann mer og mer har blitt for eldre barn. Selv om de eldre barna ikke nødvendigvis syns så mye om det. Men det er ikke for de minste lenger.

Det er milevis mellom Kjuttaviga og Lama Rama for å si det sånn.

Anonymous poster hash: bd87d...a86

Kan være enig med deg der, i alle fall etter å ha sett traileren til Lama Rama. 

Litt som Harry Potter, som begynte som en fin familiefilm, men for hver film ble mørkere og mørkere ;) 

Skrevet

Min 4åring får ikke se Sabeltann.. Var lite som minnet om Abra Havn og episodene på tv.. Syns den minnet litt om pirates of the caribbean på traileren..

Anonymous poster hash: 85852...dde
Skrevet

Det gjør du nok lurt i!

Gutten min som er snart 3 år så en kaptein sabeltann film å i flere uker etterpå var han livredd når han skulle sove!

Han våknet helt hysterisk hver eneste natt å var overbevist om at kaptein sabeltann var i sengen hans.Han var utrøstelig med mindre jeg han sove i min seng ved side av meg.

Du så bare frykten i øynene hans stakkars :S

Blir nok en god stund til han får lov å se den filmen igjen ja..

Anonymous poster hash: 09608...229

Huff stakkars liten :( Håper det går bedre nå :) 

Nei, det blir nok ingen Sabeltannfilm på oss enda :) Tenker alle inntrykk og lyder blir mye mer intense på kino enn hjemme, og når filmen i tillegg kan være skummel så blir det alt for voldsomt for en treåring. 

Vi så Karsten og Petra på kino, og det var spenning nok ;) 

Skrevet

Hva med å invitere med et tantebarn, et nabobarn (med forelder evt) eller noe slikt?

Som sagt; jeg så reklamen på tv nå og syns den så fin ut. Overlever nok uten å se den, er ingen stor sak- var kun nysgjerrig på målgruppen og ute etter å høre om andre barn på samme alder ønsket se den. Vet ikke om gutten min vet det er film på tur engang;)

Skrevet

Som sagt; jeg så reklamen på tv nå og syns den så fin ut. Overlever nok uten å se den, er ingen stor sak- var kun nysgjerrig på målgruppen og ute etter å høre om andre barn på samme alder ønsket se den. Vet ikke om gutten min vet det er film på tur engang;)

Sønnen min blir 7 år om noen uker og har gledet seg lenge til Lama Rama-filmen :) Han elsket Sabeltann som liten, men interessen dalte før hen fylte 4 år. I sommer var vi på Sabeltannshowet (sammen med lillebror på 4), og da blusset interessen opp igjen. Showet var jo uansett mye kulere og skumlere enn de gode gamle filmene :) Så på fredag skal vi på kino og se filmen, mens lillebror blir hjemme. Han er ikke moden nok til å se Lama Rama, ei heller klarer han å holde ut så lenge i en kinosal :) 

Skrevet

Min har fyller 4år i februar og vi skal gå å se den. Han har sett traileren mangen ganger og han elsker den.

Han var på sabeltann show når han var 2 og ett halvt, da skulle han opp å fekte med grusomme Gabriel når han stod på toppen av pålen.

Anonymous poster hash: 6bb01...a28

Skrevet

snart fem og skal ikke ta henne med, etter å ha sett traileren. Musikken på kino er veldig høy og forsterker inntrykkene slik at det blir mer skummelt enn det hadde trengt.

Anonymous poster hash: 23977...9c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...