GĂ„ til innhold

Gravid etter lap?

Forventningsfull ❀

Anbefalte innlegg

Hei 😊

Er det noen her som har blitt gravid etter lap?

Noen som hadde problemer med Ă„ bli gravid fĂžr lap?

Jeg er overbevist om at jeg aldri kan fÄ egne barn, tror jeg tar sorgene pÄ forskudd, det er jo ingen leger som har sagt at jeg ikke kan bli gravid, det er bare noe jeg har funne ut for meg selv, har ikke brukt prevangsjon pÄ 4 Är.

Har en stor tvillingcyste, hĂ„per at det er denne som "Ăždlegger" for meg đŸ˜€ og nĂ„r den er fjernet og egglederne er skyllt igjennom med kontrast sĂ„ skal alt vĂŠre i orden 🙏🙌

Huff, som jeg tenker. Har ikke sagt noe om dette til noen, for det er sÄ trist synes jeg.

Vil gjĂŠrne hĂžre andres historier .

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144170671-gravid-etter-lap/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er en redsel mange har. Uansett om det er en grunn til det eller ikke. Jeg var redd hver gang fĂžr vi stoppet med prevensjon. Det som hjalp for meg var Ă„ tenke at "dette tar sikkert tid. La meg finne noe annet Ă„ fokusere pĂ„ i mellomtiden". Hvis man blir opptatt med noe annet sĂ„ slapper kroppen av og da er min teori at det gĂ„r lettere. Det er jo ikke logisk at kroppen blir gravid om den er stresset for da trenger den energien pĂ„ Ă„ kvitte seg med stresset. Jeg har til tross for alle mine hysteriske tanker pĂ„ forhĂ„nd blitt veldig fort gravid (og har egentlig ikke hatt grunn til Ă„ tro at jeg ikke skal kunne bli gravid). Men allikevel har jeg vĂŠrt redd for det. Vi kjenner veldig mange som har slitt med Ă„ bli gravide, men alle har fĂ„tt det til til slutt! Jeg har tro pĂ„ dere! Lykke til! Dette kommer til Ă„ ordne seg! 🍀🍀🍀🍀🍀

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144170671-gravid-etter-lap/#findComment-146685735
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...