Gå til innhold

Lillebror er født!!!

Anbefalte innlegg

Da er lillebror endelig født. Planlagt keisersnitt var en fantastisk opplevelse. Ingenting å grue seg for :) Nå koser vi oss masse mens vi knasker drugs ;)

Ønsker alle her inne masse lykke til med det nært forestående. Gled dere til å få nurkene i armene.

Og med det sier jeg muligens takk for meg:) Kommer nok allikevel innom her og sjekker hvordan det går med dere.

Varmklem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144170659-lillebror-er-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååhhh! Gratulerer! :) Håper du kommer deg i superform så snart som mulig :D

Om en uke skal jeg ta planlagt keisersnitt. Kjenner jeg er kjempenervøs....spesielt for den bedøvelsen i ryggen og slikt....

Den er litt ekkel den bedøvelsen, men gjør ikke direkte vondt. Syns veneflon er verre. Det som er litt ekkelt er at det er vanlig å få blodtrykksfall idét spinalen begynner å virke. Da kjennes det rett og slett ut som at man besvimer. Jeg sa ifra og fikk noe i veneflonen og da gikk det over på 2 sekunder. Du er i trygge hender :)

Det er en fantastisk opplevelse og håper du også kommer til å syns det. De har alle god tid og er veldig flinke. Kirurgen kom inn til meg på forhånd og hilste på og forklarte litt ting og tang.

Masse lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...