Gå til innhold

Bestille tog billett.... Men!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke fått student beviset mitt enda, så hvis jeg bestiller billett på nett og viser den på toget så blir jeg jo nødt til å vise bevis på at jeg er student. Noe annet jeg kan bruke som bevis?

Anonymous poster hash: b9d7e...668

Skrevet

Da ber du om skriv fra skolen der de bekrefter at du er stundent.

Det ble godtatt som bevis her i Bergen hvertfall :)

Skrevet

Det er bare studentbeviset som er gyldig bevis, men hvis du likevel vil ta sjansen på studentbillett så ville jeg skrevet ut fra studentweb der det står om betaling og at siste betaling som er betalt står med 0 (og print ut denne regningen med 0). Ellers antar jeg at skolen kan skrive ut beviset til deg om du spør, så lenge alt er registrert.

Anonymous poster hash: 0e77b...581

Skrevet

Takk for svar. Aldri reist med student "krav" før. Hmmm skal nemlig prøve å purre på det beviset onsdag, på skolen, men skal ta tog dit. Spm er om j må vare godta 60kr ekstra i bilett for en voksen

Skrevet

Hvor studerer du? På UiO må du gå og lage studententbeviset ditt selv, det kommer ikke automatisk (kun semesterkort som gjør det).

Skrevet

Noen studiesteder så får du studiebevis på app på telefonen. Jeg studerer på høyskolen i Oslo og Akershus og har studiebeviset mitt på telefonen.

Skrevet

Ta dn tlf til skolen i morgen tidlig og spør hvirfor du ikke har fått det.

Anonymous poster hash: 0e77b...581

Skrevet

Har vært og tatt bilde ( BI) men ikke fått kortet enda. Tok noen ekstra dager. Har en app fra bI men står ikke no studentbevis ting der .... :/

Skrevet

Men så kom du på at du ikke kunne stave ordet "togbillett" så da gav du opp?

Skrevet

Mannfolket som jobber i NSB sier at betalt semesteravgift kan holde som bevis :)

Anonymous poster hash: 3a528...732
Skrevet

Men så kom du på at du ikke kunne stave ordet "togbillett" så da gav du opp?

Åh beklager kjære deg at jeg ikke skrev det i ett ord! Det skal for Guds skyld aldri gjenta seg!

Godt noen andre her var såpass oppegående at de faktisk svarte på det jeg lurte på da!

Skrevet

Mannfolket som jobber i NSB sier at betalt semesteravgift kan holde som bevis :)

Ja altså den er jo betalt, men det var kun for noen få dager siden, og på skolens nettsidr har det ikke oppdatert Seg enda ( står fortsatt fakturaen der), men håper det endres innen onsdag !

Så feks bekreftelse på selve skolegang ( at jeg har kommet inn der og går der, kan ikke telle ?)

Skrevet

Det funker sier han, gjerne med stempel :)

Skrevet

Det funker sier han, gjerne med stempel :)

Takk for svar! Det kan se ut til at jeg må betale fullpris til skolen, og evt rabatt hjem for jeg skal ikke på skolen før onsdag of har jo ikke stempel osv , men kan prøve å kontakte skolen imorgen jeg :)

Sitter og knoter med bi appen , og første gang jeg åpnet kom navnet mitt opp og studieplass, og det sto jeg kunne endre dette i innstillinger, men uansett hvor mye keg leter så finner jeg ikke no instillinger. Hadde jeg funnet det så hadde jo det vært et bevis i seg selv !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...