Gå til innhold

Dr Martens, er de normale i str? Bruker alltid str 39. Bør jeg gå for den str da? Skal bestille fra Brandos.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant et par der med pelsfor.

Anonymous poster hash: 28a4b...10a

Fortsetter under...

Skrevet

Måtte gå opp en str jeg.

Anonymous poster hash: e8c23...566

Skrevet

Størrelse er ganske normal men de er litt trange OVER foten.

Så er du høy over vrista kan det være du må opp en størrelse.

Anonymous poster hash: b55bf...08f

Skrevet

Jeg bruker samme str i dm som i andre sko. De kjennes ofte bittelitt trange ut når de er nye, men etter noen uker har de viet seg ut og passer perfekt :-)

Skrevet

Jeg har 39 i dr. Martens og 40 i andre sko.

Skrevet

Bestilte i str 39 jeg :)

Annonse

Skrevet

Jeg har 38 til vanlig, og 38 i Dr. Martens. Lit trange i starten over vrista, men nå etter en mnd ,er de gode og romslige

Anonymous poster hash: a65e3...d92

Skrevet

Apropos Dr Martens... Beklager å kuppe tråden, men jeg må spørre. Mykner de etterhvert? Jeg har fått så vanvittig gnagsår av å gå med de, at jeg har gitt opp. Går med de en dag, og så blir de stående en måned. Så en dag, og så må jeg vente en god stund til. Føler jeg aldri får gått de ordentlig inn. Orker ikke mase med det mer, så nå har jeg satt de opp på loftet. Er det noe håp om at de vil sitte godt på foten en dag, eller bør jeg bare selge de med en gang? 

Anonymous poster hash: 5244f...294
Skrevet

Apropos Dr Martens... Beklager å kuppe tråden, men jeg må spørre. Mykner de etterhvert? Jeg har fått så vanvittig gnagsår av å gå med de, at jeg har gitt opp. Går med de en dag, og så blir de stående en måned. Så en dag, og så må jeg vente en god stund til. Føler jeg aldri får gått de ordentlig inn. Orker ikke mase med det mer, så nå har jeg satt de opp på loftet. Er det noe håp om at de vil sitte godt på foten en dag, eller bør jeg bare selge de med en gang? 

Hi her.

Jeg får veldig lett gnagsår, så derfor kjøper jeg bare dyrt og i skinn når det gjelder sko/støvler.

Så håper ikke jeg får det av disse. De jeg har bestilt har jo litt tykt "pels" for da.

Kanskje det hjelper :)

Lurer vel også på om de er myke i skinnet eller om de er stive og harde?

Skrevet

De mykner opp etterhvert, blir veldig veldig gode når du har fått gått dem inn :)

Skrevet

Ta på deg et par våte ulvangsokker og gå med de inne en dag/kveld.

Da former skinnet seg etter foten og passer perfekt. ;)

Skrevet

Ta på deg et par våte ulvangsokker og gå med de inne en dag/kveld.

Da former skinnet seg etter foten og passer perfekt. ;)

Altså. Våte sokker på inni skoene.

Skrevet

De er normale i størrelsen ja.

De er laget i ganske tykt og stivt skinn, det er jo ment å være 7-mils sko dette, veldig ho5dbare. Så du må bruke tid på å gå dem inn, du får garantert gnagsår i prosessen.

Men skinnet mykner, former seg etter benet og da varer de i årevis. Fantastiske sko, skikkelig kvalitet.

Anonymous poster hash: b9da7...1d0

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...