Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Dette blinker pĂ„ mobilen min hvert minutt.. Og suger all batteriđ Hvordan fĂ„ det vekk? Ps bruker ikke noe nytt pĂ„ mobilen heller  Anonymous poster hash: 45852...0dd
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Det samme problemet har jeg med min og đ± Â Anonymous poster hash: 7eb50...516
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Google kanskje?  http://support.apple.com/kb/HT1476?viewlocale=no_NO   Enkelte kabler og tilbehÞr fra tredjepart som ikke er Apple-sertifisert, eller er utstyrt med FireWire, vil kanskje ikke lade enheten ordentlig. Hvis du fÄr opp noen av varslene nedenfor, kan det hende at enheten ikke lades: «Kabelen eller tilbehÞret er ikke sertifisert og vil kanskje ikke fungere optimalt med iPhone-enheten.» «Dette tilbehÞret stÞttes ikke av enheten.» PrÞv en annen kabel eller et annet tilbehÞr. Anonymous poster hash: 32ce6...7fb
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Feil med ladekabelen. Â Anonymous poster hash: 186c5...c15
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Var det vanskelig Ä lese? ForstÄr ikke hvordan du klarte bestÄ pÄ skolen.. Anonymous poster hash: 5d4d1...0d6
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 du bruker ikke orginal lader....og iphone skal jo ha alt pÄ sitt tÞrre, sÄ dette er en advarsel om at den lader saktere. Anonymous poster hash: 17e4f...3c8
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 Er det noe som har kommet etter IOS8 oppdateringen? Skjer det selv nÄr du ikke er koblet til laderen? Bruker du lader eller kabel som ikke er orginal Apple produkt?  Anonymous poster hash: f54c6...5b1
Thor Nado Skrevet 2. desember 2019 #8 Skrevet 2. desember 2019 Noen som fortsatt fÄr opp dette? Jeg fÄr feilmeldingen pÄ iPad pro, nyeste iOS, uten sammenheng med lading eller annet ekstra utstyr. Den kommer i flymodus, sÄ vel som med alt pÄslÄtt, da jeg vurderte om blÄtanna pÄvirket dette. Ved inaktivitet mÄ jeg klarere 3-4 meldinger, og sÄ et par ekstra nÄr jeg Äpner opp. Hatt det lenge, uten Ä finne svar. NÊrmeste jeg fant er at meldingen kan komme ved rusk i ladekontakten, selv om jeg renser og det ikke er antydning til smuss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ