Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Det er ok å bruke dyne etter søsken sant?(hørt at man burde bytte madrasser eneste....) MEN så er det spm; hvordan vasker man dyna?Putte inn på 60 grader?Må man ha tennisballer sammen med dyna?(er fiberdyne eller noe slikt, ikke dun i alle fall..) Og må den tørkes i trommel?:S Anonymous poster hash: 8d888...631
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Står nok grader på dyna..men Tror jeg ville vasket på 40 grader i første omgang. Og ja den må i tørketrommelen for å bankes jevn igjen med tennis baller.. Anonymous poster hash: 84196...f70
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Etter min erfaring så vasker jeg på rundt 40-60 grader (skal stå på vaskelappen hvor varmt du kan vaske). Kjører i tørketrommel. Har hatt i tennisballer til vanlig, men en gang glemte jeg det, og dyna ble like fin fordet. Vi har dundyner da, så det kan være det er forskjeller der. Du kan prøve å google vask av fiberdyner så får du nok en del gode tips Anonymous poster hash: c23c5...c25
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Fiberdyne trenger ikke tennisballer, kun dun det (om det ikke er dunimitasjon, da skal den vaskes som dun) De fleste dyner kan vaskes på 60 sjekk vaskelapp. Der står det også hvordan du best tørker. Anonymous poster hash: 324d4...b38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå