Gå til innhold

Teste positivt etter IKM?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har testet positivt en stund etter ikm? Jeg skulle hatt mensen på lørdag den 20, men har til nå fått bare negative tester:/ Er det noen sjans for at jeg kan få positiv test litt utover selv om jeg har fått negative tester til nå, eller er håpet ute?:/

Det er jo ikke så langt over ikm enda, men jeg pleier å ha normal syklus, men selvfølgelig kan denne måneden være annerledes.

Anonymous poster hash: 4d0ea...f61
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144170609-teste-positivt-etter-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg testet ikke pos før 6 dager over med nr 1. Da hadde jeg testet hver dag fra 2 dager før jeg skulle ha mensen, så det går fint ann..

Med nr 2 testet jeg pos lenge før jeg skulle ha mensen

Jeg skulle også hatt mensen senest i helgen, og var ganske sikker på at jeg hadde EL for 2 uker siden (hadde hvertfall alle symptomer)Men jeg tester også negativt. Så jeg lurer på om jeg har hatt en syklus uten EL rett og slett..  

Det kan jo og hende EL er forsinket

Lykke til :) 

Anonymous poster hash: 61f3c...752

Hei, takk for svar :) Jeg stresser ikke så mye med det, men har jo merket at mensen ikke kommer :P Jeg tenkte jeg skulle vente et par dager og teste igjen. Har så mange symptomer som jeg vanligvis ikke får når jeg skal ha mensen, men igjen, så kan jo denne måneden være annerledes;)

Lykke til anonym over meg :) ts

Det er faktisk ganske vanlig å ikke teste positivt før en uke eller to etter ikm. Urintestene er ganske upålitelig hvis man tester på ikm, og det er mange mange som ikke tester positivt så tidlig.

Hvis du vet når du hadde EL og du ikke har fått mensen 18 dager senere, kan du begynne å håpe :) Men hvis du ikke temper eller bruker EL-tester kan det hende at du har hatt EL senere enn vanlig.

Jeg har veeeeeeldig regelmessig mens (29 dagers syklus), men jeg hadde en 6 ukers syklus en gang helt ute av det blå, uten noen åpenbar grunn. Jeg visste jeg ikke var gravid siden jeg temper og visste jeg hadde EL 2 uker senere enn normalt.

Takk for svar :) Jeg har ikke fått testet El denne måneden, så jeg kan ikke være 100% sikker på når den var, men jeg pleier å få symptomer på når den kommer og det fikk jeg også nå. Det kan hende at mensen er veldig forsinket denne måneden, men jeg har alltid hatt sånn 30 dagers sykluser, men som du sier kan det jo plutselig bli forandret.

Jeg håper det er at jeg får sen positiv test, men kjenner jeg begynner å miste troa nå:/ ts

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...