Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Blir det like fint? :-) Anonymous poster hash: a99db...9bc
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Nei det tror jeg ikke. Luftmasker er jo bare startmasker på en måte. Anonymous poster hash: 6a556...395
gale damen Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Nei. Luftmaskene må så nødvendigvis festes i hverandre på et eller annet vis. Det er imidlertid fullt mulig å hekle et teppe eksempelvis av bare fastmasker eller bare staver, og det er ikke så veldig mye mer komplisert :-)
Førstemann Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Hvis du hekler bare luftmasker får du bare en eneste lang tråd
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Hehe, ja :-) tenkte på om det er mulig å snu når jeg har kommet til ønsket lengde, :-) men tror jeg er nødt til ihvertfall bruke staver også. Takk for svar!! Anonymous poster hash: a99db...9bc
Fashionista Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Nei, det tror jeg ikke. Men hvis du bruker fastmasker + en luftmaske ved hver vending, så lager du et lettvint og fint teppe!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Nei, det tror jeg ikke. Men hvis du bruker fastmasker + en luftmaske ved hver vending, så lager du et lettvint og fint teppe!Det er ikke lett å strikke et slikt teppe fint, det skal lite til før man ser at det er skjevt. Eller så er det bare jeg som ikke kan strikke. Anonymous poster hash: ef625...72e
Fashionista Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Lager forresten dette enkle teppet med halvstaver. Det er heklet med nål 8 og i garnet "pus" kjøpt på husfliden
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 Nei, det tror jeg ikke. Men hvis du bruker fastmasker + en luftmaske ved hver vending, så lager du et lettvint og fint teppe!Det er ikke lett å strikke et slikt teppe fint, det skal lite til før man ser at det er skjevt. Eller så er det bare jeg som ikke kan strikke. Anonymous poster hash: ef625...72e Ja dersom du forsøker å strikke med fastmasker og luftmasker, blir det nok litt trøblete. Det er hekling det snakkes om her Anonymous poster hash: 16128...ef3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå