Gå til innhold

Positiv test.. trenger litt hjelp!?

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag tidlig tok jeg en clear blue test som viste "gravid 2-3", jeg sitter her litt lettere sjokkert og glad med blandede følelser..
Men jeg har ikke helt kontroll på syklusen min..

Når tester sier jeg er 2-3 uker på vei? stemmer dette? Hvordan kan jeg finne ut dette mer eksakt?

Jeg klarte å kaste bruksanvisningen (testet på jobb, og nå er søpla borte).. så håper noen kan hjelpe meg litt videre :)

Si gjerne i fra hvis det er noen som har noen tips til hvordan jeg kan fortelle dette til barnefar :) Ps. dette var ikke planlagt og jeg har bare hatt på følelsen for meg selv at jeg er gravid..

Anonymous poster hash: 1be91...45f
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144170571-positiv-test-trenger-litt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer!!! :)

Når clear blue testen sier du er 2-3 uker på vei, betyr det at det er 2-3 uker siden du ble befruktet. Graviditeten regnes allerede fra første dag i siste menstruasjon som gjerne er ca 2 uker før befruktining. Resultatet viser derfor at du er 4-5 uker på vei ut fra hvordan man regner lengden på graviditeten.

Anonymous poster hash: 8a4f2...dc1

Jeg fikk også 2-3 uker på Clearblue Digital i går:) Det stemmer veldig godt, for i går var det nøyaktig 2 uker siden befruktning. Jeg skrev litt om denne testen og HCG nivåene som kreves for å få dette på bloggen min i går hvis du vil lese: [email protected] :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...