Gå til innhold

Tidlig ultralyd i Bergen, noen tips?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sentrumslegene er flinke. Det er bare en lege der, Jan Helge Seglem Mortensen. Har vært der to ganger og har følt meg ivaretatt hver gang. Skal på tidlig ul i dag 9+1, så kan gi beskjed om man får med seg bilder :) Koster 1200,-

Jeg var hos dr Mortensen hos sentrumslegene jeg også! Første time hadde jeg i uke 6 hvor jeg fikk bekreftet graviditeten. i uke 9 var det tilbake der det ble konstatert MA! Jeg ønsket å gi kroppen en sjans til å ordne opp selv og fikk time 1 uke senere (altså en tredje gang på kort tid) hvis ikke noe skjedde før det! Uken gikk og jeg måtte tilbake. Da jeg kom så virket han superstresset, kjente meg ikke igjen og spurte når første dag av siste mens var, han trodde det var første time :( jeg sa at jeg var der fordi jeg hadde en MA og måtte ha henvisning til KK. Da ble han litt satt ut, sikkert flau siden han ikke hadde sett i journalen før jeg kom inn! Men han var flink altså, brukte god tid på å forklare ting jeg lurte på, ringte KK og fikk meg opp der med det samme! Det står på nettsiden deres at første time koster 1200 og 900 ved videre oppfølging, men jeg betalte 1200 de 2 første gangene, tredje gangen da han slo inne 1200 på terminalen så sa jeg i fra, og da slo han inn 1100 istedenfor! Så det ble noen dyre turer dit kan du si! Ved neste graviditet så tror jeg at jeg vil forsøke meg på volvat i stedenfor!

Anonymous poster hash: e8b3f...dbb

Annonse

Jeg har vært hos dr Mortensen hos sentrumslegene på tidlig ul i uke 6+9. Fikk da ikke bilde da det egentlig ikke var så mye å se. Ville bare ha bekreftelse på at hjertet slo. Skal tilbake i uke 13 og skal da ha bilder uansett. Da vil det jo være en baby å se. Syns dr.Mortensen er kjempeflink, behagelig og ikke stressende. Men kan tenke meg det er flere flinke der ute 😊

Betalte 1200 sist tror jeg. Står på nettsiden deres at jeg da skal betale 900 neste gang, og det vil jeg nok kreve siden det er det de opplyser om 😉

Endret av ♥ Min engel ♥

Tusen takk for alle svarene :)!

Var på ultralyd på Volvat hos Anne L. Wollen den ene gangen jeg hadde SA. Hadde blødd noen dager når jeg kom der og var bare rundt uke 5. Veldig hyggelig dame, så tydelig fosterhule på UL men ikke foster. Hun sa jeg var gravid men at det hadde gått gale. Tok blodprøver og fikk svar i posten at jeg ikke hadde vært gravid siden blodprøven da var negativ. Av en eller annen grunn følte jeg meg veldig trist etter det brevet ettersom hun sa hun så fosterhule. Ble usikker på om hun virkleig hadde sett fosterhulen eller ikke. Har lite lyst å bruke Volvat igjen...

Har vært hos Dr. Mortensen flere ganger på kontroll før egguttak tidligere og er veldig fornøyd! En veldig hyggelig mann, som alltid har fått meg til å føle meg avslappet og ikke minst har han tatt seg god tid. Så jeg kunne absolutt gått til han:) Men er litt usikker på om jeg vil dersom jeg ikke får med bilde...

Har veldig lyst å gå der hvor det mest moderne utstyret er, ønsker veldig å ha med meg et bilde selv om man ser lite i uke 7. Men viktigst av alt er en profesjonell og dyktig person som utfører ultralyden. Heller litt mot ultralydklinikken:)

Jeg har vært hos dr Mortensen hos sentrumslegene på tidlig ul i uke 6+9. Fikk da ikke bilde da det egentlig ikke var så mye å se. Ville bare ha bekreftelse på at hjertet slo. Skal tilbake i uke 13 og skal da ha bilder uansett. Da vil det jo være en baby å se. Syns dr.Mortensen er kjempeflink, behagelig og ikke stressende. Men kan tenke meg det er flere flinke der ute

Betalte 1200 sist tror jeg. Står på nettsiden deres at jeg da skal betale 900 neste gang, og det vil jeg nok kreve siden det er det de opplyser om

det må du gjøre, keg turde ikke før tredje gang, men likevel slo han inn 1100,- :(

Anonymous poster hash: e8b3f...dbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...