Gå til innhold

Starte prøving våren 2015..flere?

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Vi har tre jenter, og er nå inne på tanken om vårt 4. barn om vi er så helige å få det til. Det er ikke bestemt at vi skal prøve enda, men håper det blir prøving til våren 2015.

Vi er utrolig takknemlige for jentene våre! De betyr alt i verden! :) Nå har vi kommet dit hen at vi føler vi har tid og energi til en til i flokken:)

Om vi er så heldige å få det til, så blir det vårt siste barn. 

Flere som skal prøve til våren, og flere flerbarnsmødre her som skal ha baby/ønsker en til? 

Vi er bare i en grublefase enda.. Men, håper vi lander på å prøve våren 2015:) <3

Minstejenta vår er snart 5 år.

Kribler i magen av å tenke på dette<3

Fortsetter under...

Hei!

Vi har tre barn vi også. Minstemann er 4 år.

Mulig det blir en til etterhvert, har ikke klart å bestemme oss enda :)

Anonymous poster hash: 4d092...4ae

Hei anonym :)

Så koselig da:)

Vi vet ikke helt enda vi heller, men håper på at det kan bli prøving mot våren/sommeren 2015 :)

Føler ikke at vi er helt ferdig med å få barn enda. Har fortsatt plass til en til her i flokken :)

Heisann. Vi har endelig funnet ut at vi skal prøve på tredjemann. P-pillen ble kastet i dag, så tiden får vise. Kribbler i magen av spenning og glede. Vi har to barn fra før. Ei jente på 6 og en gutt på 4 :)

Hei :)

Så spennende da! :) Masse lykke til! :)

• 2 uker senere...

Hei igjen :)

Da har vi landet på at vi skal prøve på sistemann til våren 2015! :) :) :) <3 Må tiden frem til da gå lyyynraskt! :)

Så får vi se da, om kroppen vil seg denne gangen også.. Spent! Og gleder oss! <3 <3

• 4 måneder senere...

Annonse

Hei.

Er det flere nå som skal starte prøving nå til våren? Tenker det blir å fjerne spiral i mai.. Litt usikker på det.. Har kobberspiral, så det skal ikke påvirke kroppen på noen måte så vidt jeg vet. 

Må 3 mnd. gå raskt.. :) :)

Vi har prøvd siden i fjor mars. Ble gravid, men mistet(MA uke12). Ble gravid igjen nå i januar, men ingen graviditet lenger nå, i alle fall ikke der den skal. Enten spontanabort eller exu. Gyn prøver å finne ut av det. Før jeg ble gravid nå i januar hadde vi egentlig tenkt til å ta en pause frem til april, og det er enda planen nå. Så når vi nå kommer gjennom dette her som foregår nå, så har vi en prøvepause frem til april, da starter vi igjen =) Håper alt går bra da!! 

Hei alle sammen :)

Spennende til fremover ja. :) Vurderer å ta ut spiralen i april. Har jo ikke peiling på hor lang tid det kan ta før det klaffer, eller om det klaffer i det hele tatt.. Det blir spennende å se. Hadde vært fint med en vårbaby, men jeg har ikke planlagt tidspunkt før, og vet at det egentlig ikke er vits.. Det blir som det blir, og er absolutt like velkommen uansett tidspunkt på året :)

Men, vi starter prøvingen nå til våren i hvertfall, så får vi se. Brukte 5 mnd. på at det skulle klaffe med mellomste, så er forberedt på at det kan ta litt tid, eller også lang tid da det ikke er en selvfølge at det skal gå. 

Er uansett utrolig takknemlig for de tre vi har, og har stor plass til en liten atpåklatt <3 <3 <3 <3 

Elise90 - håper gyn finner ut av det, og at du blir gravid igjen snart. <3 og at det da går som det ska <3

Lykke til alle sammen! :)

Vi startet med prøvingen på nr. 3 i september, etter 5 pp tar vi en pause nå i to pp pga en vaksine jeg måtte ta. Fortsetter prøvingen i april og håper at ting går fort da så det ikke blir for stor aldersforskjell. Har to gutter på 6 og 8 år nå så blir hvertfall 7 og 9 år mellom de og en sistemann :)

Annonse

Vi startet med prøvingen på nr. 3 i september, etter 5 pp tar vi en pause nå i to pp pga en vaksine jeg måtte ta. Fortsetter prøvingen i april og håper at ting går fort da så det ikke blir for stor aldersforskjell. Har to gutter på 6 og 8 år nå så blir hvertfall 7 og 9 år mellom de og en sistemann :)

Da starter vi prøvingen samtidig da :) Spennende tider! :) Har begynt å ta folat nå, så får vi se hvordan dette går.. :)

Da starter vi prøvingen samtidig da :) Spennende tider! :) Har begynt å ta folat nå, så får vi se hvordan dette går.. :)

Ja er veldig spennende, er bare alt for utålmodig ;) Folat og d-vit har jeg tatt i mange mnd allerede pga mangel, kommer ikke til å slutte før godt inn i et evt. svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...