HOPE08 Skrevet 21. september 2014 #1 Del Skrevet 21. september 2014 hei hei Da var jeg tilbake og denne gangen blir jeg litt oftere enn 1 gang i halv året vi trenger deres hjelp damer, Jeg og min mann sitter i veldig turbulens spenning fortiden. Min svoger skal kjøpe hus men banken sa nei på fredag. dette er en tomanns bolig som jeg og min familie på 5 vil veldig gjerne bo i sammen med min svoger og svigerinne. MEN så skal de i DNB i morgen får de lånet ? Jeg får opp Ja hver gang jeg er i lysringen og når jeg har autoskrift men så er det jo sefølgelig det kan være mine egne og min mann sine ønsker som kan slå inn. så håper dere som ikke har noe med huset og ønskene å gjøre vil titte litt på dette Tusen hjertelig til dere som orker å se kan se tilbake iløpet av kvelden når barna er i seng meg 300388 min mann 210589 svigerinnen min 190593 svogeren min 290394 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144170411-noen-som-har-tid-litt-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå