Gå til innhold

Symptomer, gravid?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på om jeg kan være gravid eller ikke. Da typen spurte om jeg kunne slutte på pillen, sluttet jeg da jeg hadde gått 5 dager på et nytt brett, det var en torsdag og fikk pille-mensen den søndagen. Har hatt veldig uregelmessig mens så har egentlig ikke noen anelse på når EL kunne ha vært.  I dag er det 4 uker siden jeg fikk den pille-mensen, altså 28 dager som en vanlig syklus.

Begynte å få ømme brystvorter for ca. en og en halv uke siden, samt litt trøtt, noe som var de tegnene jeg la mest merke til. Har aldri hatt ømme brystvorter før, typen reagerte også på at jeg syntest det var vondt da han skulle kjenne. Har hatt stikkinger/mensenmurringer i magen, og litt i venstre lyske. Reagerte på lukter som neglelakk og parfyme før også, men ble ikke noe særlig kvalm av det, men for 2 dager siden måtte jeg bare legge fra meg neglelakken da jeg hadde lakkert litt. Blir også kvalm når jeg er sulten. Noen av disse tegnene kan jo også være psykisk eller tilfeldig? Vet ikke hvor tidlig symtomer kan komme, men synes dette er litt tidlig?

Tok en test i går på morgenurin, men den var negativ. Hvor lang tid kan det ta før jeg får en positiv test, hvis jeg nå er gravid?
(ble litt langt dette men er så usikker)

Anonymous poster hash: 20eb5...1b5
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144170379-symptomer-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...