Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! 

På torsdag som var viste det seg at jeg var 11 uker på vei men i tillegg kom det lysebrun/mørkebrun utflod og jeg ble litt bekymret.

Tenkte ikke mer over dette men igår så kom det mørkt blod på papiret og det var mange tørk før det ga seg, men idag da jeg våknet så var det brunt igjen? 

Jeg har ingen smerter i det hele tatt, men tenker jo det verste, har vært og lest meg gal snart...

Hadde en sa for noen år siden i uke 6 men da kom blodet med en gang liksom .. 

Noen som har peiling ?  :cry:

Anonymous poster hash: 060f7...bbc

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144170321-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skummelt. Var på tidlig UL på fredag, og da sa han at jeg hadde en liten blodansamling som hadde koagulert i livmoren, trolig fordi blodkar hadde sprengt når livmoren begynte å vokse. Han sa at det kunne hende dette kom ut som brunt utflod, og at det ikke er farlig.

Hadde jeg vært deg ville jeg kontaktet legen asap!

Endret av Desiree93

Skummelt. Var på tidlig UL på fredag, og da sa han at jeg hadde en liten blodansamling som hadde koagulert i livmoren, trolig fordi blodkar hadde sprengt når livmoren begynte å vokse. Han sa at det kunne hende dette kom ut som brunt utflod, og at det ikke er farlig.

Hadde jeg vært deg ville jeg kontaktet legen asap!

Ja tenkte og ringe imorgen så jeg kan komme på UL , jordmor skal også ringe meg, så kanskje jeg får noen beroligende ord hos henne.

Prøvde og ringe legen på Fredag men da følte jeg mest at hun kontordamen lo av meg får å være litt hysterisk og hun sa det var ingen vits i at jeg skulle snakke med legen min ... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...