Gå til innhold

Holy macaroni! Gravid igjen!

Anbefalte innlegg

Baaahhh....

Hatt en rar følelse de siste dagene, men siden det bare er snaut tre uker siden vi hadde ubeskyttet sex så trodde jeg det var aaaalt for tidlig i såfall.

Tok en test i dag, for sikkerhets skyld, og der var det jaggu meg to streker!

Yngstemann har så vidt fylt ett år så dette blir travelt...hvis vi velger å gjennomføre.

Vet ikke opp eller ned, frem eller bak akkurat nå.

På forrigemann var vi prøvere i et år og vel så det, nå satt blinken på det som må ses som et uhell.

Skummelt,moro,vil ikke,vil,hjeeeelp!

Anonymous poster hash: bba2f...585
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144170253-holy-macaroni-gravid-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

same shit her, antar jeg! Har ikke orket å få det "bekreftet".. nr 4 her.. 10mnd etter en uplanlagt nr 3 :-O

holy crap!

Anonymous poster hash: e2085...894

ikke no ubeskytta greier heller..kondom begge gangene

Anonymous poster hash: e2085...894

Me too. Fullstendig overraskende. Minstemann er bare 9 mnd. Dette blir hektisk. De første dagene kunne jeg ikke tro det, og gikk og håpet på mensen, men nå... Nei, dette blir bra det. :)

Har lest litt om pseudotvillinger på nettet, da, og blir ikke akkurat oppløftet. Syns det skrives mest negativt om to (tre) tette. Noen med erfaringer selv?

Nå er ikke mine hels pseudotvillinger, da det akkurat bikket 2 år mellom dem.

Babytiden med minste gikk helt fint. Det gkelder å holdr seg til rutiner, hverdag som helg.

De har hatt stor glede av hverandre og leker til tider svært fint.

Men tiden da minste var 10 mnd-1.5 år var slitsom. Eldste ble helt annerledes mot henne da hun begynte å komme seg fra a til b.

Og det er mye krangling og støy. Men det er sånt som går seg til.

Anonymous poster hash: 30742...48b

Det hørtes jo ikke så aller verst ut. ;)

Mange artikler jeg leser på nett svartmaler situasjonen, og til tider menes det at barn som er pseudotvillinger får psykiske problemer og atferdsvansker. Blir lei meg når jeg leser sånt, og får dårlig samvittighet før minste er født. Det kan da gå bra og...?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...