Gå til innhold

Negativ test ingen mensen

Anbefalte innlegg

Hei.

I april sluttet jeg på ppillen og fikk normal mens med en gang, men nå er mensen borte. 5.sept skulle jeg hatt mensen, eneste som skjedde rundt den uken var litt lysrosa utflod på papiret når jeg var på do. Tatt gravidtest flere ganger, men alle er veldig negative! Noen flere som er/har vært i samme sitvasjon? Kan jeg fortsatt være gravid eller er det bare mensensom har lyst på en pause?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144170242-negativ-test-ingen-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den lille blødningen hadde jeg sett på som mensen, har opplevd det noen gagner, spes at jeg rett har slutta på pilla :)

Da får man bare å vente å se om det kommer noe til vanlig tid da :) hadde iallefall vært veldig greit. Å gå rundt å ikke vite er slitsomt

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg sluttet på p pillene i juni, etter det har syklusene vært 38 dager, 37 dager og er nå på dag 34 i siste syklus...

Har små rosa mellomblødninger midt i syklusene, og tror ikke jeg har eggløsning, men det bedrer seg nok.

Det kan jo være at hormonene fortsatt ikke er helt stabile, eller at du ikke har hatt eggløsning(da blir ofte syklusene ekstra lange).

Anonymous poster hash: 20838...8e9

Testet igjen i dag, men fortsatt negativ. Syklusen har vært ganske stabil siden jeg sluttet på pilla. Annenhver mnd med 28 og 33 dager, slo ikke feil der :) så at den valgte å ikke komme nå er litt merkelig. Var hos gynekologen før siste mens og hun sa jeg hadde fine egg som lå og ventet, og at eggløsningen skjedde normalt.

Tror du stresser. Ha sjølv vert i din sitvasjon og fikk den etter 15 dager over forventa mens.Anonymous poster hash: ebaef...7cd

føler ikke at jeg stresser, og syns jo 4uker er litt lenge over stress utsatt syklus. Men kan jo ikke utelukke det heller, kroppen er en skjør ting. Kanskje jeg skal nevne at mamma gikk 3mnd før hun fikk vite at hun var gravid via blodprøver. Kan det være "arvelig"?

Tror du stresser. Ha sjølv vert i din sitvasjon og fikk den etter 15 dager over forventa mens.Anonymous poster hash: ebaef...7cd

føler ikke at jeg stresser, og syns jo 4uker er litt lenge over stress utsatt syklus. Men kan jo ikke utelukke det heller, kroppen er en skjør ting. Kanskje jeg skal nevne at mamma gikk 3mnd før hun fikk vite at hun var gravid via blodprøver. Kan det være "arvelig"?

Kan jo være arvelig da:) Er jo verdt en tur til legen og få sjekket det:))

Vært hos legen i dag. Tok urinprøve som var negativ og blodprøve. Nå får man bare vente til neste uke å se hva svaret blir.

Brekt meg i en ukes tid om morgningen, men gitt seg nå.

Når jeg hoster gjør det vondt nede rudt livmoren ( nesten lysken)

Brystene kan virke litt større

Mye vondt i hode

Ellers er det lite symptomer på at det skulle være noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...