Gå til innhold

Tannlegereiser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kommende tannlegeregning på nesten 40000 som venter. Stort sett enkle ting i tillegg til en bro.

Er det noen som har vært hos tannlege i utlandet, evt brukt tannlegereiser? Positive eller negative erfaringer? Hvor var du?

Anonymous poster hash: 52ea0...83e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaringer som pasient, men har hørt mange som har gjort det. Det som er kjipt er at du må isoleres hvis du legges inn på sykehus i Norge, og du må si ifra hvis du skal innom legekontoret, slik at de kan teste deg for MRSA. Hvis ikke risikerer du å være en av årsakene til at bakterier som antibiotika ikke virker på får fotfeste og kan smitte syke her i Norge.

Anonymous poster hash: 3b830...491
Skrevet

Har en venninne som var i Riga i sommer. Overslaget hjemmefra var på rundt 35.000 for det som måtte gjøres, hun betalte i underkant av 7000 for behandlingen der. Og fikk seg ei solid langhelg i samme slengen. En tidligere kollega var i Tyrkia, godt fornøyd hun og, men husker ikke hva hun betalte/sparte. Bakdelen er som nevnt MRSA, men faren er heldigvis liten. 

Anonymous poster hash: fafd2...7f5
Skrevet

Var i Tyrkia i sommer og fikk fikset tennene.

Bro over 4 tenner og en fylling. Det betalte jeg 8000,-for. Vet ikke hva det ville ha kostet i Norge men det ville ha blitt mye dyrere enn der i allefall.

Brukte Tyrkiatjenester og er veldig fornøyd.

Det eneste negative var at jeg kombinerte det med familieferie, og det ble mest tannbehandling og lite ferie på meg.

Så neste gang skal jeg satse på ren tannlege-tur tidlig på våren når syden billettene er billig uten familien, sånn at vi kan ha familieferien på sommeren. Anonymous poster hash: ccd0b...1f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...