Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Del Skrevet 20. september 2014 Prøver her og jeg for jeg finner ikke ut av dette. Er det noen her som har opplevd å få lengre lutealfase (tiden mellom EL og mensen) etter en graviditet? Jeg har hatt 11 dager de siste årene, også etter mine 2 tidligere graviditeter. Alt jeg finner om dette er at det er mulig at den blir kortere pga hormoner og amming. Her er baby 10mnd og jeg har hatt mensen 2 ganger siden han ble født. Jeg vet at jeg har hatt eggløsning denne mnd og ventet mensen onsdag. Hadde også alle faste tegn til at den kom (migrene, annerledes utflod, oppblåst og murringer). Nå er det altså lørdag og den er her fremdeles ikke! Jeg vet det er bare å teste men velger å late som ingenting til det motsatte er bevist, det er dessuten ørsmå sjangser for at jeg i det hele tatt er gravid. Dessuten kommer jeg ikke til å gå ned å kjøpe test med 3 små på slep, da tar det 2 minutter før hele bygda tror jeg er på tjukka- igjen! Så er det noen som har opplevd at lutealfasen blir lengre? Jeg er jo fremdeles innenfor den medisinske normalen som vel ligger på mellom 10- 18? dager.. Anonymous poster hash: 8ee31...93a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144170197-lengre-lutealfase-etter-graviditet-anyone/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå