Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Del Skrevet 20. september 2014 Er gravid med nr 4, og det var ikke planlagt. Fornøyd med tre og hadde ikke noe ønske om et barn til. Når vi nå har vært så dust og klare og bli gravid er barnet selvsagt velkommen. Men jeg sliter med følelsen av å ikke helt være glad for dette. Jeg er sliten. Gravid med fullstendig utmattelse som stort sett eneste symptom. To barnehagebarn og en i skolen pluss en krevende 100% jobb. Likevel er jeg livredd for at jeg skal miste og studerer papiret hver gang jeg går på do. Hadde en MA mellom nr 2 og 3 som var ganske slitsom. Er det flere som er noe ambivalent ifht det å skulle ha et barn til eller er det bare meg? Anonymous poster hash: 9ac76...3db Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144170129-ingen-god-f%C3%B8lelse-%C3%A5-ha/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #2 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg ble uplanlagt gravid med nr 3. Og gikk nesten gjennom hele sv skapet med en følelse som du beskriver nå. Akkurat i det jeg presset ungen ut på fødestuen, husker jeg at jeg tenkte å nei alt nå, var dette det hele. Jeg ble rett og slett skikkelig lei meg fordi jeg ikke hadde nytt og gledet meg over den siste graviditeten og nå var det over. Var selvfølgelig glad for å møte barnet altså, og han er verdens beste. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sittet med tårer i øynenen og tenkt at han derre der er et lite mirakel som valgte selv å komme til verden når han ville. I disse dager sitter jeg og venter på mensen og lurer på om vi får nok et mirakel! :-o Anonymous poster hash: 26c0a...aea Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144170129-ingen-god-f%C3%B8lelse-%C3%A5-ha/#findComment-146679508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå