hjerte♥barn Skrevet 20. september 2014 #1 Del Skrevet 20. september 2014 Vår lille har fått en tøff start på barnehagelivet. Han holdt seg frisk de første to ukene og så begynte det med sykdom. Vi har talt 6 runder, og den siste nå har utviklet seg til lungebetennelse. Stakkars liten. Tror han har gått ned ca 1 kg siden barnehagestart og vi har brukt opp over halvparten av sykt barn dagene. Han startet antibiotikakur på onsdag, så vi har merket en bedring, men i natt kom feberen igjen. Vet ikke helt hva det betyr, så jeg skal ringe sykehuset og spørre. Dette var nå egentlig bare en liten utblåsing fra meg. Syntes så synd på min lille. Og vi som har gitt ham biola hver dag og blåbær ganske ofte og vært nøye med håndvask når han kom hjem fra bhg. Skal høre med barnehagen når vi er tilbake hvordan håndvaskrutinene er. Her må alle tiltak prøves ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #2 Del Skrevet 20. september 2014 God bedring <3 Anonymous poster hash: d67e5...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå