Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 De jeg harvfunnet på nett koster litt over 600. Er vel bare en knapp måned til barna må begynne med vintersko? Finnes det noe billige sko jenta mi kan bruke i den korte mellomtiden? Anonymous poster hash: 14d32...f03
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 De jeg harvfunnet på nett koster litt over 600. Er vel bare en knapp måned til barna må begynne med vintersko? Finnes det noe billige sko jenta mi kan bruke i den korte mellomtiden? Anonymous poster hash: 14d32...f03 Må du ha goretex for den korte tiden da? Vi kjøpte noen på skoringen som kostet 400. Var Protex, symptatex eller en av de andre tex'ene. Har funket helt fint. Høstsko altså. Anonymous poster hash: 7bc47...ead
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Jeg går ofte på Coop Obs og de har ofte både salg eller bare selger billigere.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Jeg var rundt på g-sport, xxl og skoringen forrige helg og så litt av hvert til under 600, men noe av det var da sympatex eller andre membraner. Kjøpte et par lave joggesko fra viking med goretex til 400 på xxl, disse skoene er gode. Hvis jeg ikke husker feil så har xxl to ulike joggesko fra Viking med goretex til 400 (muligens 500 for det ene paret). I tillegg kjøpte jeg på Skoringen to par (har to barn) goretex høst/vårsko som er høyere på skaftet til 800 per par. Dette var i overkant, men støvelen var helt perfekt til turer og lek nå som det er fuktig ute. Anonymous poster hash: 21616...9be
Mrs. Kaizer Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Du trenger ikke høstsko altså.. Jeg har 4 unger og har aldri hatt høstsko til noen av de. Kjøper goretex joggesko om våren og de brukes helt til det blir så kaldt at de må bruke vintersko. Det har funket helt fint i 12 år nå.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Du trenger ikke høstsko altså.. Jeg har 4 unger og har aldri hatt høstsko til noen av de. Kjøper goretex joggesko om våren og de brukes helt til det blir så kaldt at de må bruke vintersko. Det har funket helt fint i 12 år nå. Jo men hvis man ikke har goretex joggesko fra før, så trenger man det vel nå? Vanlige joggesko blir i alle fall gjennomvåte her... kjipt å måtte gå i støvler hele høsten. Anonymous poster hash: e41ff...50f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Du trenger ikke høstsko altså.. Jeg har 4 unger og har aldri hatt høstsko til noen av de. Kjøper goretex joggesko om våren og de brukes helt til det blir så kaldt at de må bruke vintersko. Det har funket helt fint i 12 år nå. For så vidt enig i det at man ikke må kjøpe høstsko bare fordi det er høst, men noen ganger må man altså ha nye sko på høsten fordi de man kjøpte på våren er utslitt eller for små. Anonymous poster hash: 21616...9be
Mamma_til_2 Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Må det være gore tex? det finnes mange andre tex- membraner som er like bra som gore- tex.
Heltefrøken Skrevet 20. september 2014 #9 Skrevet 20. september 2014 Jeg betalte 200 for viking goretex vintersko på outletbutikk i krokstadelva 70%👍😀
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #10 Skrevet 20. september 2014 Du trenger ikke høstsko altså.. Jeg har 4 unger og har aldri hatt høstsko til noen av de. Kjøper goretex joggesko om våren og de brukes helt til det blir så kaldt at de må bruke vintersko. Det har funket helt fint i 12 år nå. Vokser ikke barna dine i beina fra vår til høst? Anonymous poster hash: aa927...c77
BellaSuz Skrevet 20. september 2014 #11 Skrevet 20. september 2014 Kjøpte viking goretex sko på eurosko til halv pris nå...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #12 Skrevet 20. september 2014 Outletbutikker! Anonymous poster hash: ce6ea...796
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #13 Skrevet 20. september 2014 Kjøp brukt? Goretex sko holder seg godt. Du får sikkert tak i et par til 50 eller 100 kroner. Hvor bor du, forresten? Anonymous poster hash: 09ec6...62d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #14 Skrevet 20. september 2014 Jeg har bestilt viking torrent mid på sportamore.no til 619kr til min datter på 5 år. (de koste egentlig 749kr) De er litt høyere enn joggesko. Vi går mye tur i skog og mark på helgene og hadde ikke klart oss uten. De er veldig myke i sålen. Kjipt å dra på seg støvler for at det er litt fuktig ute. Og de brukes helt til vinterskoene skal på og de passe nok på våren og utover også. I tillegg bruke vi de på sommeren om det er kaldt og fuktig på tur. Jeg bruker jo selv høye fjellsko med goretex på sommeren😊. Anonymous poster hash: dc208...703
3 i april Skrevet 20. september 2014 #15 Skrevet 20. september 2014 Sjekk ut coop obs, de har alltid noe gode tilbud på sko. Vet at de har et rimelig gore tex merke, men husker ikke helt hva det heter lurer på om det streke eller noe sånt. Ellers så hadde de noe addidas sko på tilbud, de var sånn halvhøye med for i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå