Gå til innhold

Hvordan er dag og nattesøvnen for deres babyer rundt 10 mnd?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min sover 19-06 om natta.

På dagen blir det først en hvil på rundt 1 time og 15 min.

Deretter 30-40 min.

Vurderer å gå ned til en hvil, kanskje han sover mer på dagtid da...?

Anonymous poster hash: 89981...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta på 10 mnd her sovner ca 18:30 og sover til 6-7 på morgenen. Da tar jeg henne opp i vår seng, og vi sover videre til 8-8:30.

På dagen blir det to dupper. Det varierer litt hvor lenge de varer, men til sammen utgjør det vanligvis ca 2 timer. Sjeldent mer.

Hvis hun av en eller annen grunn bare får èn dupp blir kvelden heeeelt på bærtur. Så her er det iallefall veldig nødvendig med to hviler. Nå har vi ikke prøvd over en lengre periode, da. De trenger jo gjerne litt tid på å tilpasse seg nye rutiner.

Endret av Lykkeknotten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Mi legger seg ca. 20 og sover da frem til ca. 09 (uten noen oppvåkninger). På dagtid sover hun todupper på maks 1 time pr. gang.

Anonymous poster hash: 14eb4...075
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover ca fra 20 til 08. Med minst 3 oppvåkninger. På dagtid: Sover ca 2x40 min eller 3x30 min, noen ganger lengre soveøkter:)

Anonymous poster hash: c5a4b...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 9 mnd da. Sover som regel to lurer om dagen. De pleier å være på Max 1 time.

Legger seg rundt kl 19 eller19.30 og sover til alt fra 06.00 til 08.00. Før helgen hadde han akkurat begynt å sove uten mat etter noen dager med avvenning men så dro jeg på hyttetur med han uten pappaen og da godtok han ikke å ikke få pupp på natta ; ) så i natt var han våken en gang for mat kl 1 så sov han til 05.30 og fikk mat også v videre til 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...