Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Jeg har fått påvist dette og starter behandling med ursofalk i dag. Er 32 uker på vei. Noen som har erfaringer de vil dele...? Anonymous poster hash: 754f6...58e
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 Jeg hadde det i første svangerskap. Fikk det vel påvist i uke 28 tror jeg. Gikk på Ursofalk helt til fødselen. Fikk tett oppfølging på sykehuset. Ble forsøkt satt i gang 2 uker før termin, endte med keisersnitt. Alt gikk bra med baby, og var fantastisk når den grusomme kløen ga seg etter fødselen! Anonymous poster hash: fc377...ca5
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Takk for svar. Godt å høre at det gikk bra med dere! Jeg er veldig redd for å bli nødt til å settes i gang før termin... Krysser fingrene for at den lille kan bli i magen til han kommer av seg selv, men har forstått at man ofte vil ha dem ut før hvis man først har fått denne diagnosen. Hi Anonymous poster hash: 754f6...58e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå