Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #1 Del Skrevet 19. september 2014 Leser rundt omkring om disse babykvisene. De skal jo gå over innen de er 4 måneder. Mi fikk kviser akkurat når hun ble 4 måneder og har hatt det nå i 1,5 uke. Er det kviser når det ligner på det (sånn at de bare skal få være i fred), eller kan det være noe annet jeg bør gjøre noe med? Anonymous poster hash: 83ac6...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #2 Del Skrevet 21. september 2014 ammer du? kan være noe du har spist. Anonymous poster hash: 79174...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #3 Del Skrevet 22. september 2014 Nei ammer ikke... Ser ikke ut til å plage henne, så satser på d er normalt og ufarlig. Anonymous poster hash: 83ac6...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 23. september 2014 #4 Del Skrevet 23. september 2014 Kan hun reagere på silikonen i flaskene eller noe sånt? Aner ikke... Du kan alltid ringe HS og spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #5 Del Skrevet 23. september 2014 Godt forslag Pastel peach! Takk! Anonymous poster hash: 83ac6...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 25. september 2014 #6 Del Skrevet 25. september 2014 Godt forslag Pastel peach! Takk!Anonymous poster hash: 83ac6...deb Elendig forslag egentlig når jeg tenker meg om... Hadde babyen reagert på de stoffene i flasken/tutten så hadde hun reagert tidligere, eller? Det skal ikke være lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #7 Del Skrevet 25. september 2014 Hehe, jeg mente at d var godt forslag å ta kontakt med HS! men har snakket med flere nå som har hatt babyer med dette. Regner derfor med d er ok Anonymous poster hash: 83ac6...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå