Gå til innhold

Trenger hjelp med å velge barnevogn!

Anbefalte innlegg

Er det noen som har Brio smile barnevognen?

Jeg lurer veldig på om jeg skal kjøpe denne, men har ikke helt bestemt meg enda.

Går det an å få søskenbrett på denne?

Og går det an å feste bilstoler til den med et sånt feste/adapter greie?

Fortsetter under...

Kjenner ikke brio smile, men har brio go! Stor bag og stort handlenett! Kjøpte adaprer til maxi cosi bilsetet på nett fra Sverige. Vet ikke om det kan festes på søskenbrett! Men som sagt dette er go og ikke smile.

Lykke til i vogn jungelen!

Hadde Simo første tiden. Super Turvogn, men tung inn/ut av bil og tungvind å trille inne i butikker osv. Gikk over til easywalker sky når hun skulle over til sportsdelen. Superfornøyd!! Nå venter vi nr to og har kjøpt baggen til easywalkeren også, og jeg gleder meg så til å ta den i bruk :-)

Anbefaler Emmaljunga på det sterkeste :-) Selv har vi Duo Mondial, superfornøyde!

Hadde emmaljunga til førstemann, men den var så stor og tung at denne gangen vil jeg ha en mindre og lettere å manøvrere :)

Annonse

Hadde Simo første tiden. Super Turvogn, men tung inn/ut av bil og tungvind å trille inne i butikker osv. Gikk over til easywalker sky når hun skulle over til sportsdelen. Superfornøyd!! Nå venter vi nr to og har kjøpt baggen til easywalkeren også, og jeg gleder meg så til å ta den i bruk :-)

Skal sjekke den ut :)

Har hatt smile nå i sommer, men endte opp med å kjøpe ny vogn. Smile vognen ble veldig fort slarkete og kalesjen bråker noe helt forferdelig når du slår den opp/ned. Den er dessuten ganske så stor sammenlagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...