Gå til innhold

Hull i ørene? Jente på 4, noen tips til bra plass i Oslo? :))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk!;) snakket med cc vest nå. De hadde ledig i dag til 650kr. er så usikker på om jeg skal la henne få.., er jo veldig vondt og betennelser kan komme.. Ikke lett når hun har så lyst...:/

Anonymous poster hash: 7f796...cbe

Annonse

Sånn!;) dropper anonym knappen! Nå har hun fått hull i ørene, på Oslo city, frisørsalong magic. Spurte henne mange MANGE ganger og forklarte at d gjorde veldig vondt og alt d der, men hun skulle ha:) så da bør d slik! Første hull og hun skvatt til, så på henne at d var vondt, men hun tok et til innen 5 sekund og da var d over..:) svei litt i 20 min eller no, men alt i alt en grei opplevelse:)

Sånn! ;) dropper anonym knappen! Nå har hun fått hull i ørene, på Oslo city, frisørsalong magic. Spurte henne mange MANGE ganger og forklarte at d gjorde veldig vondt og alt d der, men hun skulle ha:) så da bør d slik! Første hull og hun skvatt til, så på henne at d var vondt, men hun tok et til innen 5 sekund og da var d over.. :) svei litt i 20 min eller no, men alt i alt en grei opplevelse:)

Barnemishandler. Du skal ikke omskjære med det samme? Tatovere? Pierce brystvortene hennes? Pimpe henne ut?

Anonymous poster hash: 180f2...ddb

Sånn! ;) dropper anonym knappen! Nå har hun fått hull i ørene, på Oslo city, frisørsalong magic. Spurte henne mange MANGE ganger og forklarte at d gjorde veldig vondt og alt d der, men hun skulle ha:) så da bør d slik! Første hull og hun skvatt til, så på henne at d var vondt, men hun tok et til innen 5 sekund og da var d over.. :) svei litt i 20 min eller no, men alt i alt en grei opplevelse:)

Barnemishandler. Du skal ikke omskjære med det samme? Tatovere? Pierce brystvortene hennes? Pimpe henne ut?

Hahahaha, sammenlign å ta hull i øreflippen (der det bare er mykt vev og egentlig ikke gjør noe særlig vondt)- med å tatovere, pierce brystvortene (der det bare er brukt og gjør dritvondt) og omskjære? Herregud.. Pimpe henne ut? 

Vet ikke om jeg er for eller imot selv, men en eller annen gang får de fleste jenter hull i ørene uansett. Om de vil selv, hvorfor ikke? Om man gjør det mot deres vilje er det jo noe helt annet. 

Følte ikke meg som en barnemishandler nei...:) hadde aldri presset henne til d(hun har mast siden hun var 3 år...) å forsikret henne hele veien om at hun bare kunne ombestemme seg..:)

Annonse

Hahahaha, sammenlign å ta hull i øreflippen (der det bare er mykt vev og egentlig ikke gjør noe særlig vondt)- med å tatovere, pierce brystvortene (der det bare er brukt og gjør dritvondt) og omskjære? Herregud.. Pimpe henne ut? 

Vet ikke om jeg er for eller imot selv, men en eller annen gang får de fleste jenter hull i ørene uansett. Om de vil selv, hvorfor ikke? Om man gjør det mot deres vilje er det jo noe helt annet. 

Det er fremdeles mishandling.

Følte ikke meg som en barnemishandler nei... :) hadde aldri presset henne til d(hun har mast siden hun var 3 år...) å forsikret henne hele veien om at hun bare kunne ombestemme seg.. :)

Et utrolig dårlig argument. Det er mye barn vil veldig - skal de da få det?

Å likestille hull i ørene med barnemishandling synes jeg er et hån mot de barna som faktisk utsettes for vold og overgrep! Se nå ting i litt perspektiv her, da ...

Når det er sagt så er det faktisk flere faktorer som spiller inn her:

1) Barnet har ønsket seg hull i ørene lenge.

2) Jeg regner med at foreldrene har diskutert saken og vil følge opp skikkelig, utstyrer barnet med skikkelige øredobber osv.

3) Er det virkelig så ille å la en liten pike få pynte seg litt?

Jeg ville nok ventet til skolestart med hull i ørene på datteren min.

Personlig synes jeg det er nydelig når småjenter har perler i ørene.

Endret av MammantilNurket

Haha.. nå må jeg le! Barnemishandling?? Da er det maaange barnemishandlere ute å går, for jeg tar hull i ørene på barn mellom 3 og 6 år flere gang i uka! Men si meg.. 650? Jeg tar 320 for begge:)

Anonymous poster hash: 0af0d...077

Å herre... Her inne hyler jo harry-gjengen seg over for alt... Hull i ørene har nå jenter i alderen 4+ fått i årtier. Og kom ikke og si at det er flere generasjoner her i verden som har gått til helvete på grunn av at de fikk hull i ørene. Tenker jenta di er kjempestolt jeg! :-)

Anonymous poster hash: 7dd9a...a1f

Min fikk da hun var 2 - da hadde hun mast i noen mnd, og gjorde samme som his datter - skvatt på første hullet, hvorpå jeg sa vi kunne vente med neste - hun tittet seg i speilet og satte andre øret til.

Øredobber er noe alle jenter får eller tar selv, så jeg ser ikke det store påenget med å drøye det når de først spør.

Anonymous poster hash: 6050a...558

Å herre... Her inne hyler jo harry-gjengen seg over for alt... Hull i ørene har nå jenter i alderen 4+ fått i årtier. Og kom ikke og si at det er flere generasjoner her i verden som har gått til helvete på grunn av at de fikk hull i ørene. Tenker jenta di er kjempestolt jeg! :-)

Kan være harry selv om barn har fått dette i flere tiår

Anonymous poster hash: 08448...09f

Kan være harry selv om barn har fått dette i flere tiår

Anonymous poster hash: 08448...09f

Det er mye som er harry, men små dobber på jenter har jeg aldri hørt bli kalt det...

Anonymous poster hash: 6050a...558

Noen som ikke tok poenget her... Harry-gjengen = storparten av kjerringene innpå her. Altså de som hyler over seg samme hva man skriver om innpå her. Øredobber på småjenter ser jeg ikke på som harry. :-)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Fatter ikke at dere tar hos frisør, de har ikke nok kompetanse for å utføre slikt. Ta hos en skikkelig piercer i det minste, hvor dere i tilegg vil få riktig oppfølging!

Utenom det så er jeg faktisk imot hull i ørene på barn.

Kona til broren min var på ferie alene med deres datter på 8 mnd og kom hjem med hull i ørene :-/ det var grusomt! Slet masse med betennelser før de fikk beskjed av legen om å fjerne de.

Anonymous poster hash: e6481...5ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...