Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #26 Skrevet 18. september 2014 Jeg har vært medlem av sukker til og fra - dvs. har hatt profilen min der deaktivert i et år før jeg aktiverte den igjen. Den tiden jeg var aktiv medlem fikk jeg mail fra sukker innimellom, ikke ofte (jeg har valgt å ikke få mail hver gang jeg får et brev fra noen inne på sukker). Den perioden jeg var deaktivert i ca et år kan jeg ikke huske å ha mottatt en eneste mail fra dem. Da jeg aktiverte den igjen kom det noen mailer igjen. Så får mannen din ofte mail fra sukker vil jeg tro han har en aktiv profil og har haket av at han ønsker varsel når noen har skrevet til ham. Som en annen sa, gå inn på en av mailene, der vil det stå nicket hans. Hvis du så lager deg en fake profil der inne, kan du søke ham opp, gå inn på profilen hans, der vil det stå når han var aktiv sist... Anonymous poster hash: 4dc4a...7d8
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #27 Skrevet 18. september 2014 Spør han og ikke oss Og hvorfor snoker du i eposten hans? Lukter mistillit, dårlig kommunikasjon og dårlig forhold langt unna Anonymous poster hash: 2cc16...38f Idiot... Anonymous poster hash: e4d5d...0f6
mamma_til_verdens_beste Skrevet 19. september 2014 #28 Skrevet 19. september 2014 I og med at han vet at du har vært inne på mailen hans. Så vet han jo at du kan ha sett mailene. Du burde bare spørre han rett ut synes jeg. Kjenner du han godt ser du på reaksjonen hans om han juger, ikke sant? Enig
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #29 Skrevet 19. september 2014 Høres ut som om han har en konto der.. Men synes ikke du skal tenke utroskap med en gang. Husker det var noen her inne som sjokkert reklamerte for en datingside for de som ønsket å være utro! Jeg tittet på siden og lagde meg en helt falsk profil, kun av nysgjerrighet. Innså etterpå at dersom min mann hadde sett noen av de mailene, så hadde det søren meg vært vanskelig å bortforklare! Anonymous poster hash: 81ffc...242
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #30 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg og mannen har felles mail og han får mail fra utenlandske datingsider hvor de har lyst til å kommuniser med mannen min, haha...dette er jo bare søppelpost så slapp av, tror alle får de. Anonymous poster hash: 30625...c7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå