Gå til innhold

Er han utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært medlem av sukker til og fra - dvs. har hatt profilen min der deaktivert i et år før jeg aktiverte den igjen. Den tiden jeg var aktiv medlem  fikk jeg mail fra sukker innimellom, ikke ofte (jeg har valgt å ikke få mail hver gang jeg får et brev fra noen inne på sukker). Den perioden jeg var deaktivert i ca et år kan jeg ikke huske å ha mottatt en eneste mail fra dem. Da jeg aktiverte den igjen kom det noen mailer igjen.

Så får mannen din ofte mail fra sukker vil jeg tro han har en aktiv profil og har haket av at han ønsker varsel når noen har skrevet til ham.

Som en annen sa, gå inn på en av mailene, der vil det stå nicket hans. Hvis du så lager deg en fake profil der inne, kan du søke ham opp, gå inn på profilen hans, der vil det stå når han var aktiv sist...

Anonymous poster hash: 4dc4a...7d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han og ikke oss

Og hvorfor snoker du i eposten hans?

Lukter mistillit, dårlig kommunikasjon og dårlig forhold langt unna

Anonymous poster hash: 2cc16...38f

Idiot...

Anonymous poster hash: e4d5d...0f6

Skrevet

I og med at han vet at du har vært inne på mailen hans. Så vet han jo at du kan ha sett mailene. Du burde bare spørre han rett ut synes jeg. Kjenner du han godt ser du på reaksjonen hans om han juger, ikke sant?:)

Enig

Skrevet

Høres ut som om han har en konto der.. Men synes ikke du skal tenke utroskap med en gang. Husker det var noen her inne som sjokkert reklamerte for en datingside for de som ønsket å være utro!

Jeg tittet på siden og lagde meg en helt falsk profil, kun av nysgjerrighet. Innså etterpå at dersom min mann hadde sett noen av de mailene, så hadde det søren meg vært vanskelig å bortforklare!

Anonymous poster hash: 81ffc...242

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg og mannen har felles mail og han får mail fra utenlandske datingsider hvor de har lyst til å kommuniser med mannen min, haha...dette er jo bare søppelpost så slapp av, tror alle får de.

Anonymous poster hash: 30625...c7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...