Gå til innhold

Flere med babyer som ikke sovner for natta før i 00-02 tiden?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Babyen vår på 2mnd er lys våken sent på kvelden samme hva vi gjør.. sovner ikke før 00-02. Flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: b1033...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde det sånn frem til ca 8-9 uker, da ble hun trøtt i 22 tiden, et par uker senere i 21 tiden...det var godt! Nå er hun 4 mnd og sovner 18.30:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye sover babyen til sammen i døgnet? Så lenge de sover 18-20 timer i døgnet så er det vanskelig å skulle lage en skikkelig døgnrytme, det er lettere når de er våkne i flere timer av gangen. Min første sov svært lite og hadde laange våkenperioder på nettene, måtte sitte oppe med til klokka var både 03 og 04 de første ukene. Han våkna for pupp annenhver time natta gjennom til han var 6 mnd gammel men han gikk greit å legge for natta kl 19 fra han var 4 måneder gammel. Da hadde han 4-5 våkentimer i strekk først men ikke mange jevnaldrende som sov så lite som ham da. Andremann har aldri lagt seg senere enn kl 21:30, veldig godt da jeg ikke hadde særlig lyst til å sitte i sofaen og se på natt-tv til kl 04! Han starta med leggetid kl 19 når han var 3 mnd gammel, men også han våkna for pupp annenhver time til jeg kuttet ut ammingen.

Anonymous poster hash: ac4c8...ba0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...