Gå til innhold

Hva er penest med Jørgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk for svar :) bryr oss ikke så mye om du synes Sandra er Michelle båsen.vi liker det veldig godt

Anonymous poster hash: 42ae5...e3b

Beklager at jeg tok meg bryet med å svare. Siden jeg svarte feil på spørsmålet ditt. Nå når jeg kjenner deg bedre, tenker jeg at Sandra nok passer best.

Anonymous poster hash: 98c98...0e5

Takk for svar :) bryr oss ikke så mye om du synes Sandra er Michelle båsen.vi liker det veldig godt

Anonymous poster hash: 42ae5...e3b

Beklager at jeg tok meg bryet med å svare. Siden jeg svarte feil på spørsmålet ditt. Nå når jeg kjenner deg bedre, tenker jeg at Sandra nok passer best.

Anonymous poster hash: 98c98...0e5

Hehe, måtte le her;) Var faktisk litt bra;)

Sandra har jeg også litt dårlige assosiasjoner til fra jeg var mindre, men i det siste har jeg sett flere "oppegående" velge dette, så jeg synes ikke lenger det er i Michelle-båsen. Men helt i Jørgen-båsen synes jeg ikke det er. Jeg synes ikke det er så krise om søskennavn ikke "matcher" fullstendig. Men siden HI spør hva som passer best, så må jeg slikt nevnes, da.

Jeg synes Eline og Jacob (kanskje Jakob står bedre mot ø´en i Jørgen) er finest sammen med Jørgen, med Sindre rett bak. Synes disse også er de fineste navnene. Men helt ok navn alle sammen.

Anonymous poster hash: 1eb20...a91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...