Gå til innhold

Aureli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenkes? :)

Anonymous poster hash: 8cc0b...581

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aurelia er penere.

Uttales det Au-reli eller Au-RE-li?

Anonymous poster hash: 3d9bc...c06

Skrevet

Jeg synes også Aurelia er penere. Eventuelt Aurelie, med uttalt e på slutten. Lurer også på uttalen her.

Anonymous poster hash: 88374...be7
Skrevet

Aureli er ufullstendig, og man blir usikker på uttale. Aurelie eller Aurelia er jo så fantastiske, så jeg forstår ikke behovet for å forkorte disse navnene.

Skrevet

Tenker trykk på første stavelse, altså AUreli. Liker det mye bedre enn både Aurelia og Aurelie, men kunne kanskje vurdert Aurelie hvis Aureli ble altfor spesielt :)

Anonymous poster hash: 8cc0b...581

Skrevet

Ja da ville jeg gått for Aurelie

Anonymous poster hash: 3d9bc...c06

Skrevet

Veldig rart navn, avhengig av hvordan jeg uttaler det kan det høres ut både som et guttenavn og et jentenavn. Aurelie er fullstendig, man forstår at det er et jentenavn og hvis du ønsker kan e-en være stum.

Skrevet

Ser Aurelie og Aurelia er navn som alle synes er så pene, er det virkelig bare jeg som synes at dette er noe av det styggeste jeg har hørt? mener ikke å fornærme noen, men jeg synes at disse navnene er helt grusomme, men virker som det kun er jeg som synes det.

Anonymous poster hash: 675a4...068
Skrevet

Jeg er nok enig med deg. I tillegg gir det meg assosiasjoner til Borelia, og det er jo ganske så utrivelig.

Skrevet

Navnet minner meg om en sykdom eller en latinsk betegnelse av et eller annet slag. IKKE pent. Heller ikke Aurelia som foreslås her. Grusomt. 

Anonymous poster hash: 1661c...92b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...