Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Han har bestilt overnatting på hotell og 5-retters middag på restauranten vi spiste middag da vi satt på oss forlovelsesringene. Utrolig koselig.. Jeg tror han kommer til å gi en ring i tillegg. Men hva gir jeg han? Syns det blir dumt å gi helg borte når vi feirer borte nå? Han jobber mye og har ingen interesser som jeg Kan kjøpe ting til. Han er ikke fra Norge så han har ingen venner her egentlig så vi er en del å reiser til England og møter venner og familie der. Kamera og klokke har han fått i bursdager før. Han liker ikke å lese så bøker utgår. Han skjønner ikke norsk så blader utgår. Aner virkelig ikke... Anonymous poster hash: f1d5c...15c
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Ingen med gode ideer her? Sett på konsertbilletter i Oslo-området men ikke mye spennende nå før jul.. Anonymous poster hash: f1d5c...15c
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Dytter.. Anonymous poster hash: f1d5c...15c
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Fyll ett tomt syltetøyglass med lapper med alle grunnene for at du elsker ham, en ting på hver lapp. Lag en etikett til glasset hvor det står "I love you because" (en lapp leses per dag) Er det noe musikk han er spesielt interressert i? Finn førsteutgaven av en singel el.l. Har han en ok pc? Kjøpe ny? Hva med å sjekke opp muligheten for parmassasje der dere skal være?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Fyll ett tomt syltetøyglass med lapper med alle grunnene for at du elsker ham, en ting på hver lapp. Lag en etikett til glasset hvor det står "I love you because" (en lapp leses per dag) Er det noe musikk han er spesielt interressert i? Finn førsteutgaven av en singel el.l. Har han en ok pc? Kjøpe ny? Hva med å sjekke opp muligheten for parmassasje der dere skal være? Tusen takk for svar :-) elsker ideen med glasset... !! Det skal jeg gjøre..! Mannen min er utrolig romantisk og følsom (selv om han er toppsjef og hard for alle andre) så han ville elsket den gaven.. Anonymous poster hash: f1d5c...15c
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Klær God vinterjakke eller gode høst sko Ny telefon Kamera Tur til England før jul( om det var slekt der) Kaffemaskin Konsert/teater Vanskelig dette.. Lykke til Anonymous poster hash: c90c9...d11
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #7 Skrevet 17. september 2014 Jeg ga min mann et tøft herresmykke i sølv med stjernetegne hans på, det satt han stor pris på å bruker det hverdag:-) Han ga meg en bedre middag, spa for to og sexy undertøy :-) Gratulerer med bryllupsdagen å ha en fin dag:-) Anonymous poster hash: d3181...480
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #8 Skrevet 17. september 2014 Hvis du er komfortabel med egen kropp, akt foto? Såklart kunstnerisk og elegant, ikke tacky glamourmodell. Vet ikke hvor du bor, men finnes seriøse aktører på Østlandet. Fint å henge på soverommet. Trenger ikke vise brystvorter. Ellers, parspa? Bestille personlig kort på etsy, kalle opp en stjerne etter han? Anonymous poster hash: 9f1a3...20d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå