Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Tenkte det kunne være lurt/morsomt å samle alle kjærringråd for å bli gravid på et sted Har lest at grapefruktjuice rundt EL skal bedre kvaliteten på elslimet. Østeogenet i bidronniggelé kan bidra i eggløsningen dersom man tar den fra dag 1 i syklus til EL finner sted. Progesteronet i WildJam skal hjelpe i andre del av syklusen. Noen fler? Anonymous poster hash: 130d3...6c0
FruMille Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Ligge med stumpen oppå en pute etter samleie Jeg har aldri gjort det,men blitt gravid selv om
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Ligge med stumpen oppå en pute etter samleie Jeg har aldri gjort det,men blitt gravid selv om Det blir bare til urinveisinfeksjon her kan ligge maks 5 min Anonymous poster hash: 130d3...6c0
FruMille Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Ligge med stumpen oppå en pute etter samleie Jeg har aldri gjort det,men blitt gravid selv om Det blir bare til urinveisinfeksjon her kan ligge maks 5 minAnonymous poster hash: 130d3...6c0 Ja, det er det jeg har erfart tidligere. Derfor løper jeg på do med en gang etter samleie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå