Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Del Skrevet 17. september 2014 Lette klær og dyne eller pose? Babyen min blir fort kald så er litt usikker. Er jo ikke så varmt nå. Fint i sola men høst alikevel.. Anonymous poster hash: 846d3...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeknotten Skrevet 17. september 2014 #2 Del Skrevet 17. september 2014 På morgenen har jenta her på seg bukse og sokker, langermet body, genser og en fleecejakke. På hodet har hun en tynn ullue med hals. Hun ligger i dunpose nå, og er god og varm når jeg tar henne opp. På duppen midt på dagen er det ofte varmt nå, så da har hun bare på seg body med bukse og sokker, oppi dunposen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-Turkis Skrevet 17. september 2014 #3 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg tar på babyen utifra det jeg selv tar på meg. Bare en lue på babyen i tillegg. I vogn har hun på seg ullbody og strømpebukse, ekstra sokker og tynn lue, ligger på lammeskinn og med ullteppe rundt seg og vogntrekket over der. Hvis hun er oppe av vognen og i bæresjal så har jeg hatt på en tynn ulldress utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 18. september 2014 #4 Del Skrevet 18. september 2014 I går ettermiddag var det ennå så varmt og fint, så da hadde hun på seg en tynn ullbody med tynne ullstrømper og en dyne over. I dag er det kjøligere og da tar jeg på en ekstra genser og lue tenker jeg, pluss dyne og vogntrekket selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå