Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Del Skrevet 17. september 2014 Prøver å finne ut om min drikker nok men ammer så ikke så lett å se sliter med å få ut ved pumping. Anonymous poster hash: 75fc6...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Del Skrevet 17. september 2014 Har du nok tissebleier i løpet av en dag? Tror det skal være 6-8 tunge bleier. Hvis babyen tisser nok og vektoppgangen er god får den i seg nok. Prøv å ikke stress med det. Helt vanlig at så små vil være på puppen "hele tiden". Anonymous poster hash: 86d51...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Del Skrevet 17. september 2014 Skifter bleier ofte da babyen bæsjer en del så ikke så lett å si hvor mange tunge bleier det blir. Er jo alltid litt tiss i bleia men begrenset hvor tung dem rekker å bli. Helt hard foran blir den jo.. Anonymous poster hash: 75fc6...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 17. september 2014 #4 Del Skrevet 17. september 2014 Du må veie det er den eneste måten å vite helt sikkert på hvor mye de går opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #5 Del Skrevet 18. september 2014 Noen som vet hvor mye de ca skal ha per måltid? Anonymous poster hash: 75fc6...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 18. september 2014 #6 Del Skrevet 18. september 2014 Tror det er rundt 10% av deres vekt i løpet av et døgn, fordelt på måltider. Men første uken drakk min lille ganske ofte, men veldig kort. Sovnet ofte ved puppen... Men det er det å se på bleier som er viktig ja, det skal være rundt 6 tunge (Da kjenner du at når du har rullet bleien sammen så veier den litt) bleier i løpet av et døgn. Men kan hende at de små tisser oftere og mindre i starten, jeg husker ikke det der... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anekdote Skrevet 21. september 2014 #7 Del Skrevet 21. september 2014 Da min var en uke bæsjet hun hele tiden, etter hvert måltid. Hvis du er ferdig med bek og de begynner å få 'vanlig' bæsj er jo det også en indikasjon på at de spiser godt! Jeg syntes det var ganske vanskelig å se/kjenne om det var tiss i tillegg. Hvis babyen våkner og vil ha mat og virker frisk og pigg ville jeg ikke bekymret meg. Har du hatt hjemmebesøk av helsesøster enda? De skal jo veies da. Vi fikk beskjed om at det bare var å komme på helsestasjonen og veie hvis vi ble bekymret for vektøkning. Jeg har f eks ikke hatt melkespreng, har relativt små bryster selv om jeg ammer, men har visst mer enn nok mat til babyen likevel 😊 Men det er lett å bekymre seg mye i starten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå