Ergobaby Skrevet 17. september 2014 #1 Del Skrevet 17. september 2014 Hei, Vi har en liten baby på fem uker. Han er litt sutrete om kveldene og faller ikke så lett til ro. Vi tok på magen hans i går og kjente at det er ganske masse luft i magen. Det er ikke kolikktendenser, det skriker han ikke nok til. Er mer utilpass og knyter seg litt og faller ikke til ro. Har lest litt om probiotika, har noen av dere prøvd dette? Man kjøper det på helsekosten. Har også vurdert å prøve sukkervann. Vil gjerne høre deres erfaringer om dette Jeg fullammer og har ikke holdt meg unna noen matvarer. Drikker ikke noe med kullsyre eller kaffe da. Er det noe jeg kan drikke eller spise for at han skal få mindre luft? Vi er flinke å rape etter hvert måltid. Utenom det ene måltidet på natten der han sovner med en gang. Tar gjerne i mot alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-Turkis Skrevet 17. september 2014 #2 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Ammete og minifom dråper på apoteket har tatt verste skrike og luftsmerte toppene her. Så det er verdt å prøve ihvertfall:) Endret 17. september 2014 av Lilla-Turkis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ergobaby Skrevet 17. september 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 17. september 2014 Ja får prøve ammete. Hva er best av ammete og fennikelte? Lest om begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firiel Skrevet 18. september 2014 #4 Del Skrevet 18. september 2014 Vi fikk anbefalt probiotika av kiropraktor da vår lille var rundt 2 mnd, riktignok mot forstoppelse. Kjempesuksess! Nå er hun 4 mnd, og får fremdeles 1/3 teskje probiotika i en flaske melk om dagen. Fikk beskjed om at hun kunne få litt mer luft i magen til å begynne med, men merket ikke noe til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ergobaby Skrevet 19. september 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 19. september 2014 Vi fikk anbefalt probiotika av kiropraktor da vår lille var rundt 2 mnd, riktignok mot forstoppelse. Kjempesuksess! Nå er hun 4 mnd, og får fremdeles 1/3 teskje probiotika i en flaske melk om dagen. Fikk beskjed om at hun kunne få litt mer luft i magen til å begynne med, men merket ikke noe til det. Ja har hørt mye positivt om dette. Men ikke våget å prøve selv ennå. Jeg fullammer riktignok, er kanskje mer nødvendig om de får flaske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå