Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Har alltid pleid å ha noe mat i bursdag. Ser at flere av venninnene mine bare har pleid å ha kaker og diverse. Pleier dere å ha mat? Skal feire bursdagen til datteren min neste uke. De fleste kommer nesten rett fra middagen når de kommer. Kanskje droppe maten? (1.klassinger) Og har dere godteposer? Noe alternativ? Anonymous poster hash: 49adc...d5e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 I barneselskaper forventer jeg faktisk at barna får mat. Min 1.klassing var i bursdag fra 17-19 forrige dagen og da kommer alle barna sultne, de spiser ikke middag før bursdag for alle vet jo at de får pølser, pizza e.l. i bursdagen. Har fire barn og aldri opplevd en bursdag uten mat, det er alltid mat. Om du velger å ikke servere mat når sedvanen er mat må du nesten spesifisere det i innbydelsen så barna ikke kommer sultne og bare får kake å spise... Anonymous poster hash: 0c38a...4ab
Mamalarma Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Hvis de kommer rett fra middagen hadde jeg droppet pølser/ pizza eller hva du pleier å servere av mat. Ellers kan du skrive i invitasjonen at dere serverer mat til barna, så de kan droppe middagen hjemme akkurat den dagen. Vi har pleid å ha pizzasnurrer og pølser i bursdagen. I tillegg har vi hatt sjokoladekake og vafler eller muffins. Til drikke har vi hatt vann, saft, juice og brus. Så har barna fått velge. I godteposen har vi hatt litt snop - sjokolade, seigemann, fox/ nox, tyggis, ballong/ en liten sprettball/ en annen liten leke. Har ikke laget så store godteposer, men nok til at ungene er strålende fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Tenkte vi skulle ha pølser, men har nok opplevd at de fleste ikke spiser så mye. Har som sagt alltid hatt mat, bare lurte på om hva andre gjør Hi Anonymous poster hash: 49adc...d5e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Vi har alltid mat, men hvis det er fare for at de kommer rett fra middagen så er det greit å spesifisere i innbydelsene at det blir servert mat. Anonymous poster hash: 083a3...04e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Her har de bestandig pølser, pizza, pannekaker, grillmat eller noe annet. Alle regner med å få mat og ingen spiser middag rett før bursdag. Anonymous poster hash: a5bec...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå