Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Virker ikke som el nærmer seg her. Ventet el egentlig i går, og har el testet siden fredag, og alle testene har vært veldig svake, og de siste dagene har du bare blitt enda svakere. Ikke noe slim her heller :(

Men vet noen om jeg kan drikke grapefruktjuice etter el? Jeg tenker jeg vil fortsette å drikke det tilfelle? Noen tips? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144169409-ingen-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har el i dag, og har ikke sett snurten av noe slim så langt, bare hvit utflod. Var bare helt tilfeldig jeg testa med cbd som jeg sa i ikm gruppa. Fortsett med sexen, jeg tror vi har el uten å merke snurten, jeg var bare heldig i dag..

Min bt lyste positive helga 5/6 sep, men cbd slo negativt. I dag var den sånn medium, men når den tørka kan jeg ikke se forskjell på i går og i dag.. og dag er den jo positive. Kjenner det såvidt i magen, noe jeg trolig ikke hadde lagt merke til om jeg ikke faktisk viste ;) har ingen andre tegn heller, ikke særlig lysten, ingen slim eller noe.

Annonse

Beklager for at eg er direkete men eg er helt grønn på graviditet og el... I dag så har det vore en god del utflod. Har vire så mye at eg har måttet skifte truse og tatt på bind da eg sku på jobb i dag og den var gjennomsiktig men klumpete.. Såg ut som den var litt kvit også.. Kan dette vere el???

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...