Gå til innhold

Mister sexlysten helt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sexlyst,hva er det :P?

For å si det sånn; det er sjeldent jeg har lyst når vi prøver rundt EL, det blir rett og slett for mye av det gode! I begynnelsen er jeg mer giret, men etterhvert som dagene går, så blir det mer pliktsex! Vi prøver å ha mye sex hele EL uken, og det blir som nevnt for mye av det gode!

Av de siste 20 gangene vi har gjort det, har jeg vel hatt bitte litt lyst to ganger.. Forstår ikke hvordan mannen min for sine saker til å stå altså!! Ekstra vanskelig å finne el, jeg er jo knusktørr hele tida.

Sier som Frumille, hva er sexlyst??

Oi, så rart at dere ikke har sexlyst damer. Jeg trenger ikke mer enn å se på mannen min, så er vi begge tente. Digg, for det er aldri problemer rundt EL, eller ellers for den saks skyld. Klarer ikke å se for meg at jeg ikke skal ha lyst på sex, det har jeg alltid:)

Oi, så rart at dere ikke har sexlyst damer. Jeg trenger ikke mer enn å se på mannen min, så er vi begge tente. Digg, for det er aldri problemer rundt EL, eller ellers for den saks skyld. Klarer ikke å se for meg at jeg ikke skal ha lyst på sex, det har jeg alltid:)

Jeg har aldri tidligere opplevd det heller, og det er kun nå rundt el siden prøvingen har blitt et stress. 

Anonymous poster hash: 16acf...d2b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...