Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Del Skrevet 16. september 2014 Har en baby på snart 5 mnd. Helt siden hun ble født har hun hatt noe voldsomt med "babyspasmer" - veiver med armer og bein i ett kjør når hun ligger og sitter i vippestol. Jeg har hele tiden tenkt at det er normalt og vil gi seg etter hvert, men jeg synes ikke det har gitt seg i det hele tatt. Jeg set hun strever mye med det ifm. soving, og vi har så langt ikke klart å få henne til å finne søvnen selv på dagtid. Det er akkurat som hun vekker seg selv med alle spasmene/refleksene. Noen andre som har opplevd det samme? Er det normalt og når gir sånne bevegelser seg? Anonymous poster hash: 8b96e...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #2 Del Skrevet 16. september 2014 Vi hadde det likedan med vår lille. Han er straks 7 mnd og det har blitt mye mindre av det, men fortsatt inimellom kan han vekke seg selv med kaving midt på natta. Anonymous poster hash: f52e9...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå