Tilith Skrevet 16. september 2014 #1 Del Skrevet 16. september 2014 Til for inntil 14 dager siden ca, hadde jeg en baby som var en drøm og legge. Roet seg selv og sovnet på 15-20 min, sov natten igjennom til ca 06og alt har vært flott. Nå er han rett og slett et helvette og legge!! ( Vi har allrid hatt legging mellom 18-18.30. Han er alltid tydelig trøtt og klar for senga nør han legges. Det som skjer nå er at han hylskriker så fort jeg legger han i senga! Sier natta, git kos og pakker han under dyna. Hylskriker når jeg går ut. Så gir det seg litt og han ligger og herjer i senga og kaster seg rundt og setter seg opp og styrer skikkelig en stund. Begynner etterhvert og hylskrike igjen. Går inn legger han til rette og sier god natt. Sitter jeg hos han blir han hyper (ruller på magen, setter seg opp, ler, fjaser.. I det uendelige. Jeg behøver ikke å si noe eller gi oppmerksomhet,. Da blir han spinnvill. Jeg prøver å legge han tilrette igjen når han har herjet rundt for mye og tar han opp og trøster om han gråter veldig, for så å legge han ned igjen. Hver gang jeg tar i han for å legge han ned begynner han og le og girer seg opp, for så å hylskrike når han må ligge. Vrir seg og kaver rundt. Reiser jeg meg og går ut, begynner han å gråte tvert. Går jeg inn igjen for å trøste/legge ned - er han i tullemodus igjen med en gang. Jeg blir tullerusk! I skrivende stund har han holdt på i 1,5 time. 2 av gangene jeg har vært inne og kost på og trøstet har han nesten sovnet, men han nekter å slippe taket og girer seg opp igjen ved og begynne og vri seg over på magen og sette seg opp.... Noen som har gode råd??? har fått masse tenner, så tror ikke det er det som er greia her. Dagsovingen er det så som så med. Sover som regel mellom 1,5 - 2,5 timer i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå