Gå til innhold

Noen her som jobber på ikea? Lønn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som jobber på ikea? Hvilken jobb har dere, erfaring og lønn? Er dere fornøyd med jobb og arbeidsstedet?

Jeg har søkt på den som skal åpnes på Hamar/Ringsaker.

Er 31 år, har 10 års erfaring innen samme bransje, men har totalt jobbet fullt siden vgs.

Takk for alle svar.m

Anonymous poster hash: e937a...376

Skrevet

Aner ikke hva lønnssystem de har, men mener du burde i alle fall få butikkmedarbeiderlønn (Handel og kontor tariff) etter din ansiennitet, altså lønnstrinn 6 (179,6 i timen) + ub tillegg. 

Anonymous poster hash: f1308...b88
Skrevet

Jeg jobber i butikk nå, har full ansinitet og har 189,25 +ub tillegg. :)

Hi.

Skrevet

Tariffen er 179,65 pr time + ub, og jeg tror ikke Ikea lønner over tariff. Men vet de som jobber der er veldig fornøyd med personalpolitikken deres, de jobber mye med miljø og finner på mange ting for å ha det fint sammen.

Anonymous poster hash: b6767...b10
Skrevet

Jeg jobber i butikk nå, har full ansinitet og har 189,25 +ub tillegg. :)

Hi.

Da har du fagbrevtillegget da?

Anonymous poster hash: f1308...b88

Skrevet

Jeg jobber i butikk nå, har full ansinitet og har 189,25 +ub tillegg. :)Hi.Anonymous poster hash: e937a...376

Da har du fagbrevtillegget da? Anonymous poster hash: f1308...b88

Ja, gjør vel det. Hvorfor vet jeg ikke. Men lønna står på kontrakta, og det står også der at jeg ikke har fagbrev.

Skrevet

Ikea ligger en del over tariff. Veldig god lønn i forhold til andre butikker jeg har jobbet i. Tror de ligger ca. 10 kr over på hvert lønnstrinn + at man selvsagt får alle ub. tillegg. Veldig godt arbeidsmiljø og veldig ordentlig arbeidsforhold. Kun positive ting å si om å jobbe i IKEA.

Anonymous poster hash: 510f3...12d
Skrevet

Ikea ligger en del over tariff. Veldig god lønn i forhold til andre butikker jeg har jobbet i. Tror de ligger ca. 10 kr over på hvert lønnstrinn + at man selvsagt får alle ub. tillegg. Veldig godt arbeidsmiljø og veldig ordentlig arbeidsforhold. Kun positive ting å si om å jobbe i IKEA. Anonymous poster hash: 510f3...12d

Et svar jeg håpet på. :) de har mange stillinger ute, men regner med en del søkere. (Da xxl kom i vinter hadde de over 3000 søkere).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...