Gå til innhold

Når fikk du igjen mensen etter fødselen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på... Baby er snart 4 måneder og fikk mensen i går! Og jeg ammer mye hele natta, ihvertfall etter 3-5 timers tid for sjeldent jeg legger han tilbake i senga si når han skal få mat for første gang. Blødde veldig mye etter fødsel (1 liter) så blir litt bekymra når jeg får mensen så her tidlig :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på... Baby er snart 4 måneder og fikk mensen i går! Og jeg ammer mye hele natta, ihvertfall etter 3-5 timers tid for sjeldent jeg legger han tilbake i senga si når han skal få mat for første gang. Blødde veldig mye etter fødsel (1 liter) så blir litt bekymra når jeg får mensen så her tidlig :S

Har du sjekket blodprosent og jernlageret ditt? Du tar kanskje jerntilskudd fortsatt?

Jeg mistet også 1 l blod, men det var ks. Blodprosenten er oppe på 14 igjen, og det er veldig godt for jeg var svimmel og slapp lenge.

Har ikke fått mensen enda (bank i bordet), håper den lar vente på seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kuttet ned til å amme 2 ganger daglig da hun var 13 uker gammel. Kuttet helt ut amminga da hun var 15 uker, og det er nå 2,5 uke siden.

Ikke fått mensen tilbake her, men en del kviser den siste uka og masse utflod. Så noe er på gang...

Anonymous poster hash: faa06...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...