Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #1 Del Skrevet 15. september 2014 Når fikk du igjen mensen etter fødselen? Anonymous poster hash: 427e1...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #2 Del Skrevet 15. september 2014 Da baby var 11 mnd. Fullammet til han var 3 mnd og delammet til han var 9 mnd. Anonymous poster hash: 56e52...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMB Skrevet 15. september 2014 #3 Del Skrevet 15. september 2014 Nettopp fått den tilbake nå, etter bare 2,5 mnd! Fullammer, men hun sover godt på natta med bare 1 amming mellom 8 og 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2014 Skrevet 18. september 2014 #4 Del Skrevet 18. september 2014 Dette lurer jeg også på... Baby er snart 4 måneder og fikk mensen i går! Og jeg ammer mye hele natta, ihvertfall etter 3-5 timers tid for sjeldent jeg legger han tilbake i senga si når han skal få mat for første gang. Blødde veldig mye etter fødsel (1 liter) så blir litt bekymra når jeg får mensen så her tidlig :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 18. september 2014 #5 Del Skrevet 18. september 2014 Snart to måneder etter fødselen, mensen er ennå ikke tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta27 Skrevet 18. september 2014 #6 Del Skrevet 18. september 2014 Dette lurer jeg også på... Baby er snart 4 måneder og fikk mensen i går! Og jeg ammer mye hele natta, ihvertfall etter 3-5 timers tid for sjeldent jeg legger han tilbake i senga si når han skal få mat for første gang. Blødde veldig mye etter fødsel (1 liter) så blir litt bekymra når jeg får mensen så her tidlig :S Har du sjekket blodprosent og jernlageret ditt? Du tar kanskje jerntilskudd fortsatt? Jeg mistet også 1 l blod, men det var ks. Blodprosenten er oppe på 14 igjen, og det er veldig godt for jeg var svimmel og slapp lenge. Har ikke fått mensen enda (bank i bordet), håper den lar vente på seg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeknotten Skrevet 18. september 2014 #7 Del Skrevet 18. september 2014 Jenta her er 10 mnd, ammer på morgenen og før leggetid, men har ikke sett snurten av mensen enda.. Fullammet til hun var 6 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #8 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg kuttet ned til å amme 2 ganger daglig da hun var 13 uker gammel. Kuttet helt ut amminga da hun var 15 uker, og det er nå 2,5 uke siden. Ikke fått mensen tilbake her, men en del kviser den siste uka og masse utflod. Så noe er på gang... Anonymous poster hash: faa06...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odabue Skrevet 19. september 2014 #9 Del Skrevet 19. september 2014 Etter 2 mnd ca. Var litt for tidlig syns jeg Fullammet til 4 mnd, men han kunne sove 5-6 timer i strekk på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå