Gå til innhold

Noen som har prøvd sånn maske til å fjerne hudormer?

Anbefalte innlegg

Gjest Syltebærtyttetøy

Ser de reklamerer så fint for det på Facebook :P Noen som har prøvd slike blackmud masker og har sett resultater? Tenker å heller bestille på ebay (28kr ) men gidder ikke om det er bare tull! Hehe

Takker for svar :)

Fortsetter under...

De der sorte maskene er kjipe, røsker av alt av hår og er umulige å få vaske vekk. Ikke forsvinner det noe særlg med hudormer heller. Styr unna. Nivea sine clear strips derimot er supre. Jeg pleier etter å ha dusjet, ta en ansiktsmaske av typen som fjerner urenheter, når den er vasket vekk så bruker jeg stripsene og de tar bort mye av ekle ormer. Viktig å bruke ansiktsrens etterpå da, for å rense nede i porene.

Anonymous poster hash: d3901...aac

Den fungerte jo litt, og dro ut mye dritt, men du må smøre på TYKT lag, hvis ikke går det ikke an å rive den av.. Og da må den bare vaskes av med varmt vann.
Den hjalp ikke meg så veldig, men den fjerner skitt altså, og huden føles veldig ren og pen ut etterpå :) Men ikke et mirakelmiddel akkurat..

Har JorgObé sin peel off mask og white tea balancing cream, veldig fornøyd. Fikk en del kviser første uka, noe de sier er vanlig, etter det har huden vært veldig fin. Den drar ut hudormer og renser huden godt, men er ikke minst veldig fornøyd med kremen.

Har blandingshud med blanke feite områder og andre veldig tørre områder, nå har begge deler blitt veldig mye penere og bedre.

Om billigproduktene du finner på ebay fungerer eller bare er etterligninger og tant og fjas aner jeg ikke, men jeg er så fornøyd at jeg synes jorgObé er vertd pengene og vel så det. Endelig funnet noe som fungerer på min ømfintlige blandingshud :)

Anonymous poster hash: 56850...f8b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...