Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #1 Del Skrevet 15. september 2014 Guttungen på vel to år pleier å stille alt på rekke; alle duplodyrene står på linje og ser samme vei, setter jeg en på tvers får jeg høre at det er feil. Alle bilene står fint med alle dørene og panser oppe. Byggeklossene og magnetbokstavene havner på rekke og rad. (og han roter ikke alt til etterpå heller) Under fredagstaco'en var det fullstendig krise (snakker tårer og hyling) fordi noe av maiskornene ramlet fra lefsa og ut på tallerkenen...Bare en fase eller skal han bli sånn?? (vi har flere venner som veldig "ordentlige" av seg, uten at de har diagnoser av den grunn) Anonymous poster hash: 18868...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #2 Del Skrevet 15. september 2014 ..og du ville kanskje ikke tippa at han er sånn om du ser stua vår, den er rotete og med leker rundt om kring, allikevel altså! Anonymous poster hash: 3cf49...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #3 Del Skrevet 18. september 2014 tja, alle er forskjellige, men det du beskriver minner meg en gutt vi kjenner som har Asperger...men hvis dere ikke har andre problemer, så kanskje dere var bare heldige som fikk så ryddig sønn... Anonymous poster hash: 31530...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart.mor.til.2 Skrevet 6. oktober 2014 #4 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg tenkte det samme, Asperger, men da er det jo mye annet som også vil være "unormalt", så om det er det eneste dere reagerer på så tror jeg dere bare er heldige og har en ryddig sønn ja Google Asperger og se om det er flere ting som passer, og evt ta det opp med helsesøster at dere ønsker utredning. Jeg tipper at det ikke er det, men ER det det så vil tidlig diagnose være til stor hjelp for å tilrettelegge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma_til_2 Skrevet 7. oktober 2014 #5 Del Skrevet 7. oktober 2014 Slik er min på snart 3 år og jenta mi som er 7 år nå var og slik i den alderen, mareritt og med i butikk hun "ryddet" i alle hyller og esker Dette er ikke ett symptom på noe annet enn at du har ett vanlig barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurra1234 Skrevet 3. november 2014 #6 Del Skrevet 3. november 2014 Helt vanlig! Vår datter hadde en periode i 2-års alderen der hun redde opp senga perfekt hver gang hun stod opp på natta for å gå inn til oss. Det var nesten litt komisk. Spør du meg er det bare positivt at de tidlig viser tegn til systematikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #7 Del Skrevet 17. november 2014 Min sønn har "alltid" vært sånn (snart 3år) og har ingen tegn til noen diagnose. Begge oss foreldre har også ekstremt kontrollbehov og system på ting i jobbsammenheng og hjemme så det er nok en arvelig ting her:) Startet med biler og ting på rekke og flytte leker i systemer til at han får med seg de minste detaljer på hvor ting skal være og hører til når vi er utenfor hjemmet. Anonymous poster hash: 51f00...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå