Gå til innhold

Festeblødning

Anbefalte innlegg

Hvem av dere opplevde dette? Hvor lenge varte det og hvordan utartet det seg? Sitter her og prøver å avfinne meg med at jeg har fått tr ei uke for tidlig, men samtidig syns jeg ikke at det stemmer, og jeg syns ikke tr oppfører seg slik den pleier... Vanskelig å forklare, men klarer hvert fall ikke å slippe tanken helt. Når bør jeg i så fall kunne teste for eventuelt å få positiv hvis jeg har en festeblødning nå?

Takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144168960-festebl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat likt nå. Skal ikke ha TR før på torsdag, men begynte å blø i dag. Og det føles ikke slik det pleier. Blør du mye eller er det bare slik at det kommer blod når du tørker deg o.l? Jeg pleier vanligvis å få enorme smerter i korsryggen rett før TR kommer, og da er det slik at jeg må gå på toalettet med engang før det er for seint, og smertene vedvarer hele dagen. I dag før jeg begynte å blø, hadde jeg ingen smerter i korsryggen og det er ikke smerter nå, bare litt ubehag i nedre mageregion. Men jeg syns, etter hva jeg har lest på nett, at det kanskje blør litt mye til at det er festeblødninger...

Anonymous poster hash: 18524...2bd

For min del var det bare 3-5 dråper på papiret da jeg gikk på do. Skjedde 6-7 dager etter eggløsning. Aldri opplevd lignende og var ganske sikker på at det var festeblødning jeg hadde. Testet hvertfall positivt en uke senere på ikm.

Så vidt jeg skjønner varierer det veldig, men det var hvertfall min historie :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...