Gå til innhold

Problemer med å få krøller til å sitte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt problemer med å få krøller til å holde seg?

Jeg har prøvd permanent, det går bare ut etter en vask. Har prøvd krølltang, blir kjempefint men er like glatt 5 min senere. Samme med hårruller.

Finnes det noen løsning på dette? Har lyst på en slik MAST vol 2, men det er jo bortkastede penger hvis det ikke holder seg.

Anonymous poster hash: 0ae44...b83

Fortsetter under...

Skrevet

Vask håret dagen i forveien og bruk define sin hold spray? Eventuelt saltvannspray om du vil ha litt mer naturlige krøller. Holder i 2-3 dager på meg da! Sikkert lenger også, men da må jeg vaske håret ;)

Anonymous poster hash: 16c60...030
Skrevet

Vask håret dagen i forveien og bruk define sin hold spray? Eventuelt saltvannspray om du vil ha litt mer naturlige krøller. Holder i 2-3 dager på meg da! Sikkert lenger også, men da må jeg vaske håret ;)

Anonymous poster hash: 16c60...030

Takk for tips. Hadde du problemer med at krøllene skled ut før?

Skrevet

Jeg slet med det samme, og gikk til en frisør og "klaget". Fikk da beskjed om å ta blodprøver hos legen, fordi hun kunne se på håret mitt at jeg hadde lavt B12. Det stemte, selv om det ikke var så veldig lavt. Fikk også beskjed om å kuret håret, og fikk en hårkur som passet til mitt hår. Gikk noen uker, men etter at behandlingen virket sitter krøllene veldig godt hos meg. Bruker olje i håret før krølling, og saltvannsspray etter krølling ;)

Anonymous poster hash: 794a2...6e4
Skrevet

Jeg slet med det samme, og gikk til en frisør og "klaget". Fikk da beskjed om å ta blodprøver hos legen, fordi hun kunne se på håret mitt at jeg hadde lavt B12. Det stemte, selv om det ikke var så veldig lavt. Fikk også beskjed om å kuret håret, og fikk en hårkur som passet til mitt hår. Gikk noen uker, men etter at behandlingen virket sitter krøllene veldig godt hos meg. Bruker olje i håret før krølling, og saltvannsspray etter krølling ;)

Anonymous poster hash: 794a2...6e4

Skal prøve det! Takk :)

Skrevet

Jeg har funnet løsningen for meg som har superglatt silkehår (jeg mangler ingen vitaminer eller noe, bare har helt vanvittig glatt hår). Jeg må vaske håret og ha i mousse i håret og gre det godt inn før jeg føner det helt tørt. Etterpå kan jeg krølle det, og så til slutt spraye over med en non-sticky hårspray. DA sitter krøllene ganske godt, i hvert fall 5-6 timer før de begynner å falle litt og litt ut.

Anonymous poster hash: 43ea6...7da

Annonse

Skrevet

Håret mitt er superglatt, og ingenting av styling/krøller vil sitte over tid. Jeg har tatt permanent noen ganger, men hver gang sklir hele dritten ut, og jeg blir bare sittende igjen med tørt, ødelagt hår. Så nå har jeg bare funnet meg i at håret mitt ikke vil ta i mot en eneste krøll. Jeg får bare briefe med mitt superstraighte hår, for jeg tenker at noen av de som har krøller hadde dødd for et hår som mitt.  :P

Anonymous poster hash: 77963...6b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...